Team Leader Działu Obsługi Klienta (Call Center)

Transata Sp. z o.o. Warszawa Wynagrodzenie do negocjacji

  • telefoniczna obsługa Klienta i sprzedaż produktów firmy;
  • koordynacja pracy zespołu telemarketerów;
  • prowadzenie szkoleń wdrażających i doszkalających dla pracowników Call Center;
  • nadzór nad efektywnością pracy grupy;
  • rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników;
  • regularne raportowanie wyników;
  • współpraca z innymi działami w firmie;
  • wdrażanie nowych rozwiązań.

Wymagania

  • minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem w Call Center;
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;
  • znajomość technik sprzedaży i umiejętności szkoleniowe;
  • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu;
  • bardzo wysoka dyscyplina pracy;
  • umiejętność zarządzania zespołem;
  • doskonałe umiejętności interpersonalne;
  • wysoka motywacja do działania;
  • umiejętność pracy pod presją czasu. 

Oferujemy

  • stabilną współpracę i możliwości rozwoju;
  • współpraca w oparciu o umowy cywilnoprawne; 
  • elastyczne godziny pracy;
  • atrakcyjny system motywacyjny (podstawa + premia);
  • przyjazną atmosferę w zgranym młodym zespole;
  • regularne konkursy sprzedażowe i eventy integracyjne.

Wymagane języki

polski

Wymagane dokumenty: CV

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Team Leader Działu Obsługi Klienta (Call Center)

Jaka oferta pracy na stanowisku: Team Leader Działu Obsługi Klienta (Call Center) w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Transata Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Team Leader Działu Obsługi Klienta (Call Center) Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Team Leader Działu Obsługi Klienta (Call Center), praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Transata Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Zostaw swój numer a odzwonimy do Ciebie