Wyszukaj spośród 8901 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Dyrektor Operacyjny
Lokalizacja:
Data: 02-12-0002, do końca 354 dni

Firma STEP UP jest firmą doradztwa personalnego. Z naszych usług w obszarze identyfikacji talentów oraz ocenie kompetencji istniejących zespołów korzystają klienci z wielu krajów. Obszar, w jakim się specjalizujemy, to wyższe stanowiska menadżerskie, stanowiska ze średniego szczebla zarządzania oraz stanowiska eksperckie w branżach takich jak Retail, FMCG, farmaceutycznej i medycznej.

Dla naszego Klienta z branży tworzyw sztucznych, w związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:


Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

• Odpowiedzialność za całokształt funkcji zakładu oraz planowanie i koordynowanie projektów
• Integracja wszystkich funkcji operacyjnych zakładu
• Planowanie i zarządzanie budżetem zakładu
• Odpowiedzialność za wynik firmy, poprzez minimalizację kosztów oraz terminowości i jakość dostaw
• Analiza i przeprojektowanie struktury celem transferu wiedzy i zabezpieczenia realizacji zadań
• Odpowiedzialność za terminową realizację zamówień
• Optymalne wykorzystanie zasobów majątkowych, technicznych i ludzkich z uwzględnieniem poziomu i rentowności zamówień
• Zwiększenie efektywności funkcjonowania zakładu wraz z optymalizacją kosztów - opracowywanie i implementacja procedur wewnętrznych zakładu
• Analiza i usprawnienie procesów produkcyjnych
• Wprowadzanie oraz nadzór nad przestrzeganiem standardów w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny obowiązujących w firmie
• Wykorzystanie zasobów ludzkich zgodnie z aktualnymi zadaniami produkcyjnymi oraz planami rozwojowymi

Wymagania

Oczekiwania/Wymagania:

• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży tworzyw sztucznych min. 4-6 lat -mile widziane
• Doświadczenie we wdrażaniu planów naprawczych w min. dwóch zakładach
• Doświadczenie w działach: technicznym, logistycznym, bezpieczeństwa, operacyjnym, jakości będzie dodatkowym atutem
• Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem zakładu
• Minimum dobra znajomość języka angielskiego
• Znajomość polskiego prawa w zakresie produkcji
• Efektywne zarządzanie zespołem, umiejętność delegowania zadań
• Orientacja biznesowa / przedsiębiorczość
• Znajomość zasad zarządzania, jakością oraz zasad wdrażania projektów optymalizacyjnych
• Silna motywacja i pasja w działaniu
• Myślenie analityczne

Oferujemy

Nasz klient oferuje:

• Możliwość zatrudnienia w oparciu o kontrakt menadżerski lub umowę o pracę
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji z możliwością rozwoju zawodowego
• Współtworzenie sukcesu organizacji
• Możliwość wykazania się kreatywnością i innowacyjnym myśleniem

Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Oferta jest ważna jeszcze 354 dni

Branża: Przemysł / Produkcja

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie