Obserwuj nas

To ogłosznie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Dyrektor Operacyjny Step Up Sp. z o.o.

  • Stanowisko: Nie podano
  • Branża: Przemysł / Produkcja
  • Kraj: Polska

Dyrektor Operacyjny
Pracodawca: Step Up Sp. z o.o.
Kraj: Polska

Firma STEP UP jest firmą doradztwa personalnego. Z naszych usług w obszarze identyfikacji talentów oraz ocenie kompetencji istniejących zespołów korzystają klienci z wielu krajów. Obszar, w jakim się specjalizujemy, to wyższe stanowiska menadżerskie, stanowiska ze średniego szczebla zarządzania oraz stanowiska eksperckie w branżach takich jak Retail, FMCG, farmaceutycznej i medycznej.

Dla naszego Klienta z branży tworzyw sztucznych, w związku z rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Operacyjny

Zakres obowiązków:

• Odpowiedzialność za całokształt funkcji zakładu oraz planowanie i koordynowanie projektów
• Integracja wszystkich funkcji operacyjnych zakładu
• Planowanie i zarządzanie budżetem zakładu
• Odpowiedzialność za wynik firmy, poprzez minimalizację kosztów oraz terminowości i jakość dostaw
• Analiza i przeprojektowanie struktury celem transferu wiedzy i zabezpieczenia realizacji zadań
• Odpowiedzialność za terminową realizację zamówień
• Optymalne wykorzystanie zasobów majątkowych, technicznych i ludzkich z uwzględnieniem poziomu i rentowności zamówień
• Zwiększenie efektywności funkcjonowania zakładu wraz z optymalizacją kosztów - opracowywanie i implementacja procedur wewnętrznych zakładu
• Analiza i usprawnienie procesów produkcyjnych
• Wprowadzanie oraz nadzór nad przestrzeganiem standardów w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny obowiązujących w firmie
• Wykorzystanie zasobów ludzkich zgodnie z aktualnymi zadaniami produkcyjnymi oraz planami rozwojowymi

Oczekiwania/Wymagania:

• Wykształcenie wyższe
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży tworzyw sztucznych min. 4-6 lat -mile widziane
• Doświadczenie we wdrażaniu planów naprawczych w min. dwóch zakładach
• Doświadczenie w działach: technicznym, logistycznym, bezpieczeństwa, operacyjnym, jakości będzie dodatkowym atutem
• Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu budżetem zakładu
• Minimum dobra znajomość języka angielskiego
• Znajomość polskiego prawa w zakresie produkcji
• Efektywne zarządzanie zespołem, umiejętność delegowania zadań
• Orientacja biznesowa / przedsiębiorczość
• Znajomość zasad zarządzania, jakością oraz zasad wdrażania projektów optymalizacyjnych
• Silna motywacja i pasja w działaniu
• Myślenie analityczne

Nasz klient oferuje:

• Możliwość zatrudnienia w oparciu o kontrakt menadżerski lub umowę o pracę
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji z możliwością rozwoju zawodowego
• Współtworzenie sukcesu organizacji
• Możliwość wykazania się kreatywnością i innowacyjnym myśleniem

Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Podobne oferty pracy