Obserwuj nas

To ogłosznie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Stanowisko: Nie podano
  • Branża: Human Resources / Zasoby ludzkie
  • Kraj: Polska

Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych
Pracodawca: Adecco Poland Sp. z o.o.
Kraj: Polska

Wsparcie w koordynacji pracowników tymczasowych

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:

  • wsparcie w koordynacji poszczególnych grup pracowników tymczasowych
  • raportowanie i ewidencja czasu pracy
  • prowadzenie telefonicznego wsparcia dla pracowników tymczasowych
  • stały kontakt z działem HR

Wymagania:

  • gotowość do pracy w trybie zmianowym (dzień/noc) 4 dni w tygodniu/10 godzin dziennie
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznym środowisku
  • wyzwania zawodowe
  • dojazd bezpłatny z Wrocławia i okolic
  • pracę z najlepszymi profesjonalistami na rynku

Jeśli jesteś zainteresowany pracą i rozwojem w naszej firmie, zgłoś się do nas!

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Podobne oferty pracy