Wyszukaj spośród 3047 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Merchandiser - Piaseczno

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Data: 02-12-0002, do końca 425 dni

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.


Opis stanowiska

Zadania:
• Dbanie o odpowiednią prezentacje produktów zgodnie ze strategią marketingową;
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacje z klientami;
• Monitorowanie akcji marketingowych i dostarczanie materiałów;
• Wdrażanie akcji marketingowych, handlowych i konsumenckich zgodnie z ustalonymi wcześniej regułami;
• Opiekowanie się powierzonym terenem: wizytacje klientów ze swojej bazy, wypełnianie zadania związane dystrybucją, informuje o działalności konkurencji na swoim terytorium.

Wymagania

Wymagania:
• Wykształcenie: minimum średnie;
• Czas pracy: 5 dni w tygodniu, 8 h dziennie;
• Umiejętności techniczne: znajomość MS Office w stopniu średnio-zaawansowanym;
• Inne: niekaralność, prawo jazdy kat. B, znajomość topografii miasta.

Oferujemy

Oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
• Wynagrodzenie podstawowe 3230,77 zł brutto miesięcznie plus 30% premii;
• Niezbędne narzędzia pracy;
• Pakiet benefitów Adecco.

Oferta jest ważna jeszcze 425 dni

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Osoby, które ukończą staż, zostaną zatrudnione
Praktyka wykorzystywania osób kierowanych na staż jako darmowych pracowników zostanie
21/09/2018
Szybsze przywracanie do pracy po bezprawnym zwolnieniu
Pracę stracić dziś można z wielu powodów – z winy własnej i niezgodnie z prawem.
21/09/2018
Ponad 70 proc. firm boi się split paymentu
Z badań wynika, iż ponad 70 proc. przedsiębiorców nie jest zainteresowanych
18/09/2018
Zobacz wszystkie