Wyszukaj spośród 8883 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Inspektor ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Data: 02-12-0002, do końca 358 dni

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources.
W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.
Wraz z naszym klientem - szwedzką instytucją finansową, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:


Opis stanowiska

ZADANIA
• bieżące wsparcie prac działu obsługi klienta
• telefoniczny i mailowy kontakt z klientami (rozmowy przychodzące, bez sprzedaży)
• wsparcie zapytań od klientów oraz partnerów biznesowych
• odpowiedzialność za przestrzeganie zasad tajemnicy bankowej oraz ochronę danych
• cykliczne raportowanie pracy

 

Wymagania

WYMAGANIA
• biznesowa, profesjonalna postawa w zakresie pracy z klientem i partnerami biznesowymi
• min. dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• doświadczenie w pracy z systemami oraz łatwość w poznawaniu nowych systemów
• mile widziane doświadczenie w instytucjach finansowych
• nienaganna dykcja

Oferujemy

OFERUJEMY
• wynagrodzenie 20 złotych brutto/godzinę
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (za pośrednictwem naszej agencji); umowa do końca września 2017 z możliwością przedłużenia
• praca w pełnym wymiarze (od poniedziałku do piątku, w godzinach biurowych)
• rozpoczęcie pracy od zaraz
• lokalizacja: ul. Postępu
• bardzo dobre warunki oraz atmosferę pracy - przyjaźni ludzie, dobre relacja, smaczna kawa :)

Oferta jest ważna jeszcze 358 dni

Branża: Bankowość

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie