Wyszukaj spośród 8992 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Asystentka Dyrektora
Data: 02-12-0002, do końca 335 dni
Lokalizacja: Tychy , śląskie

Jesteśmy nowoczesną firmą doradztwa personalnego doskonale znającą rynek pracy. Nasza główna usługa to rekrutacja personelu na stanowiska średniego i wyższego szczebla. Potrafimy skutecznie i szybko przeprowadzić rekrutację  doświadczonych i wykwalifikowanych: inżynierów, specjalistów, managerów. Świadczymy także inne usługi z zakresu HR: przeprowadzanie testów osobowościowych, przygotowywanie raportów płacowych, a także prowadzenie kampanii ogłoszeniowych w serwisach związanych z pracą.

 

Wszystkie zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym oferty na adres e-mail. 


Opis stanowiska

Dla naszego klienta - dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej z siedzibą w Tychach - poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystentka Dyrektora.

Miejsce pracy: Tychy

Nr ref. AD/114/17


Najważniejsze obowiązki:

  • zarządzanie i nadzór nad dokumentacją elektroniczną;
  • organizacja podróży służbowych, prowadzenie rejestru, nadzór nad kosztami podróży (system SAP);
  • zarządzanie czasem przełożonego, nadzór nad jego kalendarzem oraz pocztą mailową;
  • organizacja spotkań oraz delegacji przełożonego;
  • prowadzenie rejestru wizytacji gości;
  • zarządzanie i nadzór nad zamówieniami artykułów biurowych, kontrola kosztów;
  • sporządzanie pism i notatek, przygotowywanie dokumentów;
  • obsługa urządzeń biurowych, obsługa MS Office (w tym Outlook);
  • przygotowywanie i tłumaczenie materiałów;
  • komunikacja między działami firmy.
Wymagania
  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • min. 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • biegła znajomość jęz. angielskiego;
  • doświadczenie w organizowaniu podróży służbowych przełożonego i innych pracowników zakładu;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Power Point;
  • wysokie umiejętności interpersonalne;
  • samodzielność;
  • odpowiedzialność;
  • zaangażowanie.
Oferujemy
  • ciekawą pracę w dużej, renomowanej firmie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • przyjazną atmosferę.

Oferta jest ważna jeszcze 335 dni

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Branża: Administracja biurowa
Branża: Obsługa klienta

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie