Wyszukaj spośród 8776 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Junior Customer Success Specialist
Data: 02-12-0002, do końca 355 dni
Lokalizacja: Kraków , małopolskie

SALESmanago Marketing Automation to najszybciej rozwijająca się platforma do automatyzacji marketingu w Europie a wg Deloitte SALESmanago to 4 najszybciej rozwijająca się firma w Polsce. Firma założona w 2011, z siedzibą główną w Krakowie, zatrudnia obecnie ponad 200 osób w oddziałach w Polsce, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech. Z usług firmy korzysta ponad 6000 firm w 40 krajach, z czego 80% klientów to przedsiębiorstwa z sektora B2C i sklepy internetowe.


Co będziesz u nas robić?
  • tworzenie strategii i wdrażanie automatyzacji Marketing Automation;

  • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów zgodna ze standardami firmy;

  • wsparcie techniczne związane z platformą SALESmanago;

  • optymalizowanie procesów marketingowych i sprzedażowych Klienta.

Wymagania
  • biegła znajomość języka angielskiego;

  • dyspozycyjność 40 h/tygodniowo;

  • umiejętność zarządzania czasem i planowania;

  • inicjatywa, zaangażowanie i rzetelność;

  • nie masz doświadczenia? Nie szkodzi, wszystkiego nauczymy Cię na wewnętrznych szkoleniach.

Oferujemy
  • pracę przy projektach bardzo znanych zagranicznych i polskich firm;

  • wynagrodzenie proporcjonalne do umiejętności i zaangażowania;

  • możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie Marketing Automation oraz branży e – commerce;

  • możliwość dołączenia do młodego zespołu pełnego zaangażowanych ludzi;

  • dobrą lokalizację biura w centrum Krakowa – ul. Grzegórzecka;

  • uzyskanie certyfikowanego dyplomu Specjalisty Marketing Automation.

Wymagane języki

angielski

Wynagrodzenie
3000 PLN / Miesiąc

Oferta jest ważna jeszcze 355 dni

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Branża: Obsługa klienta

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie