Wyszukaj spośród 8881 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski (C1)
Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Data: 02-12-0002, do końca 360 dni

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.

Wraz z naszym klientem - międzynarodową firmą z sektora BPO, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta - j. francuski (C1)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt i wsparcie techniczne klientów francuskojęzycznych w zakresie podstawowych informacji o użytkowaniu sprzętu RTV - klient zapewnia pełne szkolenie.


Opis stanowiska

ZADANIA:

• obsługa telefoniczna klientów francuskojęzycznych
• praca w systemie zmianowym
• utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów
• raportowanie podjętych działań w systemie

Wymagania

WYMAGANIA:

• wykształcenie minimum średnie
• biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
• znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office oraz szybkiego pisania na klawiaturze
• dobra dykcja i wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

OFERUJEMY:

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• dodatkowe benefity (np. dofinansowanie "wczasów pod gruszą", bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport)
• bardzo dobra atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
• cykliczne konkursy i spotkania integracyjne
• comiesięczne słodkie poczęstunki
• pracę w lokalizacji: Mokotów

Oferta jest ważna jeszcze 360 dni

Branża: Administracja biurowa
Branża: Obsługa klienta

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie