Wyszukaj spośród 8992 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Pracownik Działu Obsługi Klienta - wynagrodzenie od 2000 zł netto
Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie
Data: 02-12-0002, do końca 351 dni
Opis:

LadyTime PL Sp. z o.o. w ramach produktu jakim jest Lavito zapewnia użytkownikom możliwość wyszukania odpowiedniej usługi kosmetycznej i umówienia się na nią od razu przez Internet za pomocą strony lub aplikacji mobilnej lavito. Z drugiej strony lavito oferuje swoim Partnerom - salonom kosmetycznym, fryzjerskim i SPA rozbudowany system działający na zasadzie platformy online z wbudowanym kalendarzem rezerwacji i innymi modułami. Pomagają one zarządzać tego typu biznesem a przede wszystkim relacjami z klientami salonów, co przekłada się na zwiększenie ich przychodu. Naszym Partnerom oferujemy też aplikację mobilną lavito biznes, posiadającą podobne funkcjonalności jak platforma online tylko w wersji mobilnej.

W naszej firmie szukamy Pracownika Działu Obsługi Klienta Biznesowego

Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją karierę w obszarze obsługi klienta i na podstawie niewielkiego nawet doświadczenia zawodowego wiesz jak taka praca wygląda to jest to oferta pracy dla Ciebie.

U nas nie musisz pracować ze skryptem i głosem robota rozmawiać z klientami przez telefon. Nie musisz niczego sprzedawać, jesteś u nas po to by nasza współpraca z klientami układała się jak najlepiej :) Będziesz kontaktować się z nimi telefonicznie i mailowo.

Twoje zadania to profesjonalna obsługa posprzedażowa klientów biznesowych (są to głównie właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich i spa) w kontekście:

- bieżących płatności i ich uregulowania

- informowania o nowych rezerwacjach, które otrzymali z lavito

- badania satysfakcji osób, które odbyły wizytę w salonie

- pomoc w wyjaśnieniu i rozwiązaniu różnego rodzaju nieścisłości

- praca z wykorzystaniem systemu CRM i Excela

- współpraca z innymi działami w firmie

Wymagania:

Aby dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta musisz być kreatywny, asertywny, pewny tego co mówisz i lubić rozmawiać z innymi ludźmi. Ważne dla nas są także Twoje zaangażowanie, samodzielność w pracy, dobra jej organizacja, systematyczność oraz otwartość na nowe zadania.

Chętnie zatrudnimy osobę, która ma już kilkumiesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży, ale dajemy też szansę osobom bez takiego doświadczenia, które chcą się rozwijać w tym kierunku i posiadają do tego predyspozycje.

Oferujemy:

- współpracę w oparciu o umowę zlecenie i wynagrodzenie stałe w wysokości od 2000 zł netto oraz premię do maks. 400 zł netto miesięcznie

- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 w dogodnej lokalizacji na Warszawskiej Woli

- możliwość zdobycia lub poszerzenia doświadczenia w obsłudze klientów biznesowych i poznania działania startupu od podszewki

- miejsce pracy - kameralne biuro i przytulne pomieszczenie

- niezbędny do pracy sprzęt - komputer i telefon komórkowy

- szkolenie wprowadzające w specyfikę działalności firmy, obowiązki i korzystanie z systemu oraz wsparcie kierownika na co dzień

- codzienne spędzanie czasu z zaangażowanym, zgranym i sympatycznym zespołem w przyjaznej i dość swobodnej atmosferze :)

Brzmi dobrze?

Aplikuj!

Być może czekamy właśnie na Ciebie :)


Aplikuj poprzez link: Pracownik Działu Obsługi Klienta - wynagrodzenie od 2000 zł netto


Oferta jest ważna jeszcze 351 dni

Branża: Call Center

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie