To ogłosznie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Pracownik Działu Obsługi Klienta - wynagrodzenie od 2000 zł netto LadyTime Pl Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stanowisko: Nie podano
  • Region: mazowieckie
  • Branża: Call Center
  • Kraj: Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta - wynagrodzenie od 2000 zł netto
Pracodawca: LadyTime Pl Sp. z o.o.
Kraj: Polska , Region: mazowieckie

Pracownik Działu Obsługi Klienta - wynagrodzenie od 2000 zł netto

Opis:

LadyTime PL Sp. z o.o. w ramach produktu jakim jest Lavito zapewnia użytkownikom możliwość wyszukania odpowiedniej usługi kosmetycznej i umówienia się na nią od razu przez Internet za pomocą strony lub aplikacji mobilnej lavito. Z drugiej strony lavito oferuje swoim Partnerom - salonom kosmetycznym, fryzjerskim i SPA rozbudowany system działający na zasadzie platformy online  z wbudowanym kalendarzem rezerwacji i innymi modułami. Pomagają one zarządzać tego typu biznesem a przede wszystkim relacjami z klientami salonów, co przekłada się na zwiększenie ich przychodu. Naszym Partnerom oferujemy też aplikację mobilną lavito biznes, posiadającą podobne funkcjonalności jak platforma online tylko w wersji mobilnej.

 

W naszej firmie szukamy Pracownika Działu Obsługi Klienta Biznesowego

 

Jeżeli jesteś osobą, która chce rozwijać swoją karierę w obszarze obsługi klienta i na podstawie niewielkiego nawet doświadczenia zawodowego wiesz jak taka praca wygląda to jest to oferta pracy dla Ciebie.

 

U nas nie musisz pracować ze skryptem i głosem robota rozmawiać z klientami przez telefon. Nie musisz niczego sprzedawać, jesteś u nas po to by nasza współpraca z klientami układała się jak najlepiej :) Będziesz kontaktować się z nimi telefonicznie i mailowo.

Twoje zadania to profesjonalna obsługa posprzedażowa klientów biznesowych (są to głównie właściciele salonów kosmetycznych, fryzjerskich i spa) w kontekście:

- bieżących płatności i ich uregulowania

- informowania o nowych rezerwacjach, które otrzymali z lavito

- badania satysfakcji osób, które odbyły wizytę w salonie

- pomoc w wyjaśnieniu i rozwiązaniu różnego rodzaju nieścisłości

- praca z wykorzystaniem systemu CRM i Excela

Wymagania:

Aby dołączyć do naszego zespołu obsługi klienta musisz być kreatywny, asertywny, pewny tego co mówisz i lubić rozmawiać z innymi ludźmi. Ważne dla nas są także Twoje zaangażowanie, samodzielność w pracy, dobra jej organizacja, systematyczność oraz otwartość na nowe zadania.

 

Oferujemy:

- współpracę w oparciu o umowę zlecenie i wynagrodzenie stałe w wysokości od 2000 zł netto oraz premię do maks. 400 zł netto miesięcznie

- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 w dogodnej lokalizacji na Warszawskiej Woli

- możliwość zdobycia lub poszerzenia doświadczenia w obsłudze klientów biznesowych i poznania działania startupu od podszewki

- miejsce pracy - kameralne biuro i przytulne pomieszczenie

- niezbędny do pracy sprzęt - komputer i telefon komórkowy

- szkolenie wprowadzające w specyfikę działalności firmy, obowiązki i korzystanie z systemu oraz wsparcie kierownika na co dzień

- codzienne spędzanie czasu z zaangażowanym, zgranym i sympatycznym zespołem w przyjaznej i dość swobodnej atmosferze :)

Brzmi dobrze?

Aplikuj!

Być może czekamy właśnie na Ciebie :)


Podobne oferty pracy