Wyszukaj spośród 8868 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
Data: 02-12-0002, do końca 361 dni
Lokalizacja: Białystok , podlaskie
Łódź , łódzkie
Zambrów , podlaskie

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko: specjalista ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV z zaznaczeniem nazwy stanowiska w tytule wiadomości na adres e-mail.
Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia 1727.


Opis stanowiska

Zadania:

  • telefoniczna obsługa klienta (połączenia przychodzące);
  • wsparcie procesów sprzedażowych;
  • udział w projektach wdrażanych w Dziale Obsługi Klienta.
Wymagania
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny;
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne;
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.
Oferujemy

Nasz Klient oferuje:

  • stabilne warunki zatrudnienia;
  • możliwość udziału w realizacji ambitnych projektów;
  • wyzwania pozwalające na rozwój osobisty w międzynarodowym środowisku;
  • niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane języki

niemiecki

Oferta jest ważna jeszcze 361 dni

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

Branża: Obsługa klienta
Branża: Sprzedaż

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie