Wyszukaj spośród 9032 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Doradca Klienta w Contact Center
Data: 02-12-0002, do końca 342 dni
Lokalizacja: Wrocław , dolnośląskie

EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży zarządzania wierzytelnościami, poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Klienta w Contact Center.


Obowiązki:
  • budowanie pozytywnych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami;
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów;
  • doradztwo oraz weryfikacja zapytań;
  • negocjacje z klientami.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe;
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
  • biegła znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
  • chęć pracy z ludźmi;
  • elastyczność oraz umiejętność szybkiego reagowania.
Nasz Klient oferuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji w oparciu o atrakcyjny pakiet szkoleń;
  • przyjazną atmosferę.
Wymagane języki

angielski

niemiecki

Oferta jest ważna jeszcze 342 dni

W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.

Branża: Call Center

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Jak dorobić po pracy – przegląd najpopularniejszych zajęć dodatkowych
Polacy, czyli naród zabiegany. Starają się wiązać koniec z końcem, czasami nawet
12/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. VI
Podczas gdy większość pracodawców uważa, że spełnia wszelkie kryteria przyjaznej
11/07/2018
Rekrutacja od A do Z – cz. V
W poprzednich częściach cyklu wyjaśniliśmy już m.in., jak stworzyć skuteczne
10/07/2018
Zobacz wszystkie