To ogłosznie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Doradca Klienta w Contact Center Experum HR

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stanowisko: Nie podano
  • Region: dolnośląskie
  • Branża: Call Center
  • Kraj: Polska

Doradca Klienta w Contact Center
Pracodawca: Experum HR
Kraj: Polska , Region: dolnośląskie

EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 20 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży zarządzania wierzytelnościami, poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca Klienta w Contact Center.

Doradca Klienta w Contact Center

Obowiązki:

  • budowanie pozytywnych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami;
  • pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów;
  • doradztwo oraz weryfikacja zapytań;
  • negocjacje z klientami.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe;
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
  • biegła znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
  • chęć pracy z ludźmi;
  • elastyczność oraz umiejętność szybkiego reagowania.

Nasz Klient oferuje:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji w oparciu o atrakcyjny pakiet szkoleń;
  • przyjazną atmosferę.

Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie:

CV

List motywacyjny

W swojej aplikacji proszę umieścić klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy pełną poufność zgłoszeń.

Podobne oferty pracy