To ogłosznie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Specjalista ds. komunikacji zintegrowanej Philip Rockwell LTD

  • Kraków, małopolskie
  • Stanowisko: Nie podano
  • Region: małopolskie
  • Branża: Marketing
  • Kraj: Polska

Specjalista ds. komunikacji zintegrowanej
Pracodawca: Philip Rockwell LTD
Kraj: Polska , Region: małopolskie

Poszukujemy specjalisty ds. komunikacji zintegrowanej, którego głównym zadaniem będzie wzmacnianie świadomości marki TF Kable poprzez generowanie wartościowych treści również eksperckich, które przyczynią się w dalszej perspektywie do przekształcenia leadów w zaangażowanych partnerów biznesowych. Nieodłącznym elementem profilu kandydata jest znajomość trendów marketingowych oraz kreatywne podejście do zarządzania contentem.

Specjalista ds. komunikacji zintegrowanej

Opis stanowiska pracy

Wykształcenie: wyższe, preferowane humanistyczne

Zakres obowiązków:

  • tworzenie oraz zarządzanie firmowymi profilami społecznościowymi;
  • generowanie wartościowych treści odpowiednich do specyfiki branżowej firmy poprzez m.in. narzędzia public relations kreujące wizerunek marki;
  • opracowanie założeń do planu zintegrowanej komunikacji marketingowej, w tym opracowanie harmonogramu działań komunikacyjnych oraz realizacja etapów;
  • aktualizacja oraz redakcja bieżącego contentu, w tym optymalizacja treści;
  • podtrzymywanie aktywnego zaangażowania firmy w stowarzyszeniach branżowych, w tym kreacyjne podejście do wykorzystywania podejmowanych przez nich działań;
  • kreowanie narzędzi wzmacniających wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie również poprzez narzędzia komunikacji wewnętrznej;
  • tworzenie oraz zarządzanie akcjami promocyjnymi w kanale online i offline;
  • budowa i zarządzanie bazą mediów branżowych w kontekście budowy marki eksperckiej;
  • poszukiwanie nowych rozwiązań i kanałów marketingowych mogących wesprzeć osiąganie celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy;
  • przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby działu;
  • nadzór nad realizacją  i budżetem działań komunikacyjnych;
  • współpraca z wybranymi firmami zewnętrznymi.

Wymagania stawiane kandydatom

  • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum rok doświadczenia pracy z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacyjnych;
  • doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji projektów z obszaru koordynowania akcji marketingowych;
  • twórcze/kreatywne podejście do projektów komunikacyjnych;
  • zmysł estetyczny – preferowane koncepcyjne podejście do pracy;
  • dobry warsztat pisarski – swoboda w przygotowywaniu ciekawych treści;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz profili firmowych kont społecznościowych;
  • umiejętności organizacyjne;
  • odporność na stres, umiejętność pracy w wieloprojektowym środowisku;
  • język angielski wymagany na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie.

Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie:

CV

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Podobne oferty pracy