Twoja następna firma
Nasz Klient to prestiżowy warszawski hotel o wysokich standardach obsługi gości i rozpoznawalnej marce.
Twoje następne stanowisko
Food and Beverage Manager (Kierownik Gastronomii) będzie raportować bezpośrednio do Dyrektora Generalnego Hotelu, odpowiadając za wszystkie outlety gastronomiczne w obiekcie. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: zarządzanie pracą pracowników działu F&B, sprzedażą, kosztami i jakością obsługi wszystkich punktów gastronomicznych w celu maksymalizacji sprzedaży i zysków, kontrola i analizy jakości produktu i obsługi, zadowolenia gości z usług gastronomicznych, kosztów operacji, czystości i zgodności z przepisami sanitarnymi w tym HACCAP, koordynacja i nadzór nad przygotowaniem, sposobem prezentacji i serwisu produktów gastronomicznych w celu zapewnienia najwyższej jakości. Ponadto F&B Manager będzie odpowiadać za zapewnienie najwyższych standardów obsługi, kompleksowe i indywidualne podejście do gościa oraz uczestnictwo w opracowaniu budżetu i przygotowaniu planu rocznego dla działu F&B.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem na stanowisku kierowniczym w dziale gastronomii w branży hotelarskiej. Od Kandydatów oczekujemy umiejętności strategicznego planowania, rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności budowania relacji z gośćmi. Dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie pod szyldem prestiżowej marki, atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz możliwości dalszego rozwoju w ramach organizacji.