Dla naszego Klienta, spółki z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka prezesa
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku będą należały wszelkie zadania administracyjne związane koordynacją kalendarza przełożonego, w tym m.in. organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, prowadzenie i obsługę baz danych najemców centrów handlowych, a także przygotowywanie raportów wydatków i prowadzenie archiwum i dokumentacji spraw Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie recepcji, w tym za nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, odbieranie i przekazywanie telefonów oraz obsługę korespondencji.
Ponadto do obowiązków asystentki będzie należało zamawianie artykułów biurowych, wsparcie administracyjne i biznesowe managera a także wykonywanie ad hockowych poleceń czy praca przy różnorodnych projektach.
Od Kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w pracy administracyjno-biurowej) oraz dobrej znajomości języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w pracy w branży nieruchomości. Ponadto idealny Kandydat powinien być osobą dobrze zorganizowaną, zdyscyplinowaną i samodzielną a także proaktywną i zainteresowaną pracą projektową, wymagającą dostosowywania się do stale zmieniających się sytuacji.
Firma oferuje stabilne zatrudnienie, możliwość elastycznej i rozwojowej pracy oraz szeroki i ciekawy zakres obowiązków, pracę projektową oraz możliwości rozwoju i długofalowej współpracy.
Lokalizacja: Warszawa Śródmieście.