Wyszukaj spośród 8308 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Administrator korespondencji mailowej – języki: francuski, niemiecki, duński lub holenderski

Data: 20-06-2018, do końca 45 dni
Lokalizacja: Kraków , małopolskie

CEE Experts jest butikiem HR specjalizującym się w rekrutacjach średniego i wyższego szczebla oraz konsultingu strategicznym na terenie Europy Środkowej i Wschodniej oraz Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Posiadamy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę w obszarach Sprzedaży i Marketingu, HR, Produkcji, Zakupów oraz BPO. Naszymi klientami są znane międzynarodowe korporacje rozwijające się w Środkowej Europie jak również polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży.

Dla naszego biznesowego partnera, dużej i międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w obszarze Administracji międzynarodowej/Księgowości/ Zakupów lub Logistyki.


Do twoich zadań należeć będzie:

  • Wprowadzanie, procesowanie oraz weryfikacja poprawności danych w systemie,
  • Wykonywanie codziennych zadań z oddelegowaniem poważniejszych problemów do przełożonego
  • Analiza zapytań mailowych oraz kontakt telefoniczny z klientem wewnętrznym,
  • Współpraca z innymi placówkami zagranicznymi
  • Administracja biurowa i wsparcie działu
  • Drobne tłumaczenia z j. obcego na j. polski
  • Współtworzenie i optymalizacja procesów w zakresie prowadzonych działań

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość jednego z języków: francuski, niemiecki, duński lub holenderski (B2/C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2)
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Chęć rozwoju i zdobycia doświadczenia

Nasz klient oferuje:

  • Możliwość korzystania z języka obcego w codziennej pracy i rozwijanie kompetencji językowych
  • Zdobycie doświadczenia w pracy dla międzynarodowej organizacji z wykorzystaniem najnowszych technologii
  • Szkolenia stanowiskowe dopasowane do indywidulanych potrzeb oraz liczne możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy
  • Konkurencyjne wynagrodzenia
  • Jasną ścieżkę kariery z licznymi możliwościami awansu i zmiany projektów
  • Pakiet dodatków socjalnych: prywatna opieka medyczna, bony sodexo, karta sportowa i in.
  • Możliwość uczestniczenia w pracowniczych kołach zainteresowań: klub książki, fotografii, podróżniczy, drużyny sportowe i in.

Oferta jest ważna jeszcze 45 dni

Branża: Administracja biurowa

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Ponad 70 proc. firm boi się split paymentu
Z badań wynika, iż ponad 70 proc. przedsiębiorców nie jest zainteresowanych
18/09/2018
Symboliczne podwyżki dla rządowych urzędników
W przyszłym roku rządowi urzędnicy będą mogli liczyć na symboliczną podwyżkę. Ma
17/09/2018
Wrzesień 2018 pod znakiem III Kongresu Pracy Tymczasowej
Już po raz trzeci odbędzie się impreza znana w szerszych kręgach jako Kongres Pracy
10/09/2018
Zobacz wszystkie