W związku z dynamicznym i ciągłym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Dyrektora ds. Produkcji.
Głównym celem pracy na tym stanowisku jest kierowanie procesem produkcyjnym przedsiębiorstwa.
Podstawowe obowiązki:
- nadzór nad i zarządzanie pracą podległego personelu;
- nadzór nad i kierowanie bieżącą produkcją;
- opracowywanie wydziałowych planów produkcji w porozumieniu z przedstawicielami innych działów;
- zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego;
- wprowadzanie procedur mających na celu ograniczenie emitowanych zanieczyszczeń;
- maksymalizacja efektywności działań na rzecz ochrony środowiska naturalnego;
- zapewnienie prawidłowych warunków BHP;
- dbanie o formalną stronę ochrony środowiska i ważność niezbędnych pozwoleń;
- nadzór nad procesami planowania produkcji;
- organizacja produkcji;
- wdrażanie procedur produkcyjnych;
- nadzór nad dokumentacją techniczną działu;
- planowanie i nadzór nad budżetem.
Wymagania
- wyższe wykształcenie techniczne (m. in. technologia produkcji, automatyka, mechanika precyzyjna, ochrona środowiska, studia menedżerskie dla inżynierów);
- minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku w dziale;
- znajomość nowoczesnych zasad zarządzania procesem produkcyjnym;
- bardzo dobra znajomość zasad zarządzania jakością;
- umiejętność zarządzania budżetem;
- umiejętność organizowania i planowania produkcji;
- znajomość aktualnego prawa dot. ochrony środowiska i odpadów będzie dodatkowym atutem;
- umiejętności związane z eksploatacją urządzeń i linii technologicznych;
- wiedza na temat norm i procedur EMAS, ISO, TQM;
- znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- znajomość obsługi komputera i programów WORD, EXEL;
- zdolność szybkiej oceny i podejmowania zdecydowanych działań;
- odporność na stres, inicjatywa / przedsiębiorczość;
- bardzo dobra organizacja pracy i zarządzanie ludźmi;
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i awansu;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia;
- narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań;
- możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, warsztaty, konferencje);
- rozwój zdolności organizacyjnych;
- pakiet socjalny;
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.