Do obowiązków osoby na tym stanowisku będą należeć m.in.:
- bezpośredni kontakt z klientem (Biznes i IT);
- odpowiedzialność za realizację procesu zarządzania problemami w ramach umów utrzymaniowych (SLA);
- wsparcie techniczne klienta w ramach III linii wsparcia (zgodnie z ITIL);
- rozwiązywanie problemów technicznych z aplikacją JEE (w kodzie źródłowym) oraz infrastrukturalnych z konfiguracją od poziomu systemu operacyjnego poprzez load balancery, serwery webowe, aplikacyjne oraz na poziomie danych i struktur w bazie danych;
- koordynowanie prac zespołu (ok. 4-6 osób);
- wspieranie zespołu w zakresie rozwiązywania problemów technicznych.
Oczekujemy:
- doświadczenie w pracy w dziale utrzymania sieci;
- praktycznej biegła znajomość systemów operacyjnych Linux/Unix;
- praktycznej znajomość JEE;
- doświadczenia pracy w ramach SLA;
- znajomość narzędzi Continous Integration (Jenkins);
- znajomości web serwerów (Apache, NgNX) oraz serwerów aplikacyjnych (Tomcat, JBoss);
- praktycznej znajomości baz danych Oracle i języka SQL.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2) lub niemieckiego;
- znajomość narzędzi Application Performance Management;
- znajomość framwework’u Oracle Commerce.
Oferujemy:
- pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- formę zatrudnienia: umowa o pracę/B2B;
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników firmy;
- niezbędne narzędzia pracy;
- prywatną opiekę medyczną (Medicover);
- dofinansowanie do karty Multisport
- dofinansowanie do nauki języków obcych (j. angielski, j. niemiecki);
- program wewnętrznych szkoleń zdefiniowanych w katalogu;
- program Innowacji dla pracowników.