Wyszukaj spośród 8402 ogłoszeń o pracę

To ogłoszenie zostało przeniesione do archiwum i nie ma możliwości by na nie aplikować

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta bankowego
Łódź

Lokalizacja: Łódź , łódzkie
Data: 02-12-0002, do końca 292 dni

Spółka Dystrybucyjna Banku Pocztowego Sp. z o.o. świadczy bezpieczne i przejrzyste usługi finansowe we współpracy z Bankiem Pocztowym S.A. Spółka działa za pośrednictwem własnego Call Center znajdującego się w Łodzi. Powstała w maju 2010 roku w Warszawie. Głównym i jedynym właścicielem Spółki jest Bank Pocztowy, dzięki któremu posiadamy dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań bankowych.


Opis stanowiska

Chcesz rozpocząć pracę w stabilnej i rozpoznawalnej firmie finansowej?
Lubisz rozmawiać, szczególnie przez telefon ?
Wolisz luźny styl niż garnitur ?
Masz tyle lat na ile się czujesz ?
Jesteś komunikatywny i pełen pozytywnej energii ?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na te pytania to aplikuj na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta bankowego.

Codzienne zadania i obowiązki:

  • budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi Klientami Banku
  • dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek Banku
  • informowanie o produktach i usługach Banku w rozmowach wychodzących
  • powitanie nowych Klientów Banku
  • prowadzenie wywiadów telefonicznych z aktualnymi Klientami Banku
  • sprzedaż produktów bankowych


 

Wymagania

Czego oczekujemy:

  • pozytywnego nastawienia, bez uśmiechu nie pracujemy :)
  • dyspozycyjności min. 20 h w tygodniu od pn - pt 8.00-20.00
  • chęci rozwoju oraz otwartości na zmiany
  • wysokiej kultury osobistej
  • poprawnej dykcji i umiejętności komunikacji
  • umiejętności obsługi komputera na poziomie podstawowym


Nie wymagamy doświadczenia - my Cię wszystkiego nauczymy.

Oferujemy

Oferujemy:

  • wysoką stawkę godzinową oraz bardzo atrakcyjny system prowizyjny
  • umowę zlecenie oraz zawsze terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • stały bądź elastyczny grafik, sam ustalasz swoje godziny pracy
  • wolne weekendy
  • profesjonalne szkolenie wstępne (szkolenia produktowe i sprzedażowe)
  • pracę w młodym i ambitnym zespole oraz wsparcie przełożonych na każdym etapie współpracy
  • spotkania integracyjne
  • możliwość rozwoju zawodowego, dla najlepszych możliwość awansu
  • nowoczesne i przestronne biuro znajdujące się w dogodnej lokalizacji (bardzo dobrze skomunikowane z całym miastem)
  • możliwość korzystania z Karty Multisport

Oferta jest ważna jeszcze 292 dni

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do prawidłowej realizacji procesów rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1979 (Dz.U. nr 133, poz. 883).

Branża: Call Center

Z nami rekrutują
Firmy, którym warto zaufać

Aktualności z rynku pracy
Bieżące informacje z rynku pracy i porady

Zobacz wszystkie