Grupa Geis to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, zapewniająca swoim Klientom kompleksowe rozwiązania w dziedzinie logistyki. Jesteśmy jedną z wiodących firm spedycyjnych i logistycznych w Europie Środkowej.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych struktur w Spółce Geis PL, poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Jeżeli:
- cenisz sobie dobrą atmosferę pracy i możliwość rozwoju w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
- szukasz pracy w kontakcie z klientem,
- chętnie pomagasz innym,
- z entuzjazmem podchodzisz do nowych wyzwań,
- posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów,
- znasz standardy obsługi klienta,
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym
To dołącz do naszego zespołu Centrum Obsługi Klienta!
Jako Konsultant będziesz:
- budować wizerunek firmy,
- odbierać telefoniczne zgłoszenia od klientów - bez sprzedaży i pozyskiwania klienta,
- pomagać klientom w wyjaśnianiu zgłaszanych spraw,
- przygotowywać zestawienia oraz raporty na potrzeby Zespołu,
- kreować zmiany w podejściu do pracy z Klientem.
Mamy dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dogodne godziny pracy,
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
- niezbędne szkolenia i merytoryczną pomoc na stanowisku pracy,
- pracę w przyjaznym, dynamicznym i zgranym zespole,
- możliwość uczenia się od ekspertów i poznawania branży TSL,
- zaplecze silnej, dobrze prosperującej i rozwijającej się międzynarodowej firmy,
- szereg benefitów (dofinansowanie wyprawki szkolnej, świadczenia świąteczne, program sportowy, na preferencyjnych warunkach - prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, wczasy pod gruszą, szkolenia).
Jeśli chcesz mieć wpływ na rozwój organizacji i wspólnie budować prężną markę prześlij swoją aplikację.
Cenimy inicjatywę, pasję i zaangażowanie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko
z wybranymi Kandydatami.