Konsultant IT Service Desk ze znajomością j. angielskiego


Wysoka Pensja

Opieka lekarska

Super Atmosfera

Karta MultiSport

Umowa B2B

Rozwój Kariery

ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu. Od 17 lat świadczymy profesjonalne usługi informatyczne (outsourcing IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT.
ESKOM ma status partnerski HP Enterprise Platinum Partner, jest Złotym Partnerem Microsoft oraz pracuje na rozwiązaniach oferowanych przez Red Hat, czego potwierdzeniem jest status Red Hat Premier Business Partner. Wdrożyliśmy i przestrzegamy procedur, posiadamy również certyfikaty Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji wg norm PN-EN ISO 9001:2015, ISO/IEC 27011:2013.

Wraz z rozwojem zespołu szukamy osób nowotworzonego zespołu Pierwszej Linii Wsparcia Technicznego u naszego Klienta w Centrum Warszawy. Konsultanci rozpoczną pracę na początku lipca.

Zadania:

  • Wsparcie techniczne użytkowników,
  • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
  • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych,
  • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
  • Przekazywanie zadań, których zakres kompetencyjnych wykracza poza pierwszą linię, wsparcia do Zespołu Utrzymania ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk/Wsparcie techniczne użytkowników,
  • Wykształcenie informatyczne (lub w trakcie studiów),
  • Znajomość Windows Server,
  • Umiejętność zarządzania uprawnieniami w usłudze Active Directory,
  • Znajomość metodyki ITIL,
  • Znajomość usługi Microsoft Exchange,
  • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2,
  • Znajomość protokołów TCP/IP i architektury sieciowej.

Oferujemy:

  • Długoterminową współpracę,
  • Możliwość certyfikacji w ramach partnerstw technologicznych,
  • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B,
  • Pracę w godzinach 8 - 18 (po 8h dziennie) poniedziałek - piątek,
  • Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej,
  • Współfinansowanie karty Multisport,
  • Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Konsultant IT Service Desk ze znajomością j. angielskiego

Jaka oferta pracy na stanowisku: Konsultant IT Service Desk ze znajomością j. angielskiego w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy ESKOM IT Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Konsultant IT Service Desk ze znajomością j. angielskiego Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Konsultant IT Service Desk ze znajomością j. angielskiego, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.ESKOM IT Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.