Nasz zespół z pasją podejmuje wyzwania w poszukiwaniu pracowników z różnorodnych branż na stanowiska niższego, średniego oraz wyższego szczebla. Wspieramy nie tylko firmy w pozyskaniu najlepszych specjalistów, ale także przeprowadzamy naszych Kandydatów przez wszystkie etapy procesu rekrutacyjnego od złożenia aplikacji po ostateczną decyzję potencjalnego Pracodawcy.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, firmy handlowej mieszczącej się w Szczecinie przy ul. Kolumba, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta niemieckojęzycznego i reklamacji
Komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?
Obsługę komputera i pakietu Office masz w jednym palcu?
Nauka nowych obowiązków to dla Ciebie wyzwanie, a nie przykry obowiązek?
W takim razie jestem pewna, że szukamy właśnie Ciebie!
Dołącz do nas jeśli tylko masz ochotę:
- pracować w młodym i zgranym zespole na podstawie umowy o pracę
- rozpocząć zatrudnienie ze stawką 4100 zł brutto, zaś po 3 miesiącach pracy otrzymać podwyżkę
- wzbogacać wynagrodzenie premią za wydajność (nawet do 1100 zł brutto) oraz premią handlową
- w razie potrzeby mieć możliwość pracy zdalnej (2 razy w miesiącu)
- każdy tydzień pracy zaczynać owocami, natomiast kończyć pizzą
- brać udział w niepowtarzalnych spotkaniach integracyjnych, odbywających się regularnie
Mile widziani studenci! Jesteśmy elastyczni w kwestii części etatu oraz godzin pracy!
Czym się zajmiesz?
- przygotowywaniem ofert handlowych
- obsługą platform sprzedażowych
- przyjmowaniem reklamacji i zwrotów
Nie posiadasz doświadczenia zawodowego?
Nic się nie martw! Wystarczy, że Twój zapał do nauki i chęć zdobywania wiedzy, a wszystkiego się z nami nauczysz!
UWAGA!
Jeśli dodatkowo posiadasz doświadczenie w sprzedaży, prawo jazdy kat. B lub miałaś/eś okazję poznać platformy sprzedażowe (ebay, amazon, IAI, os commerce, allegro) Twoje szanse znacznie wzrosną!