CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy i nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.
Do naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy osób, które będą wspierać Nas na stanowisku Team Managera.
Do Twoich codziennych wyzwań, będzie należało między innymi:
- Zarządzanie zespołem - na projekcie infolinii sprzedażowej,
- Rozwój doradców - prowadzenie warsztatów kompetencyjnych, coaching, przekazywanie bieżącej informacji zwrotnej,
- Motywowanie zespołu,
- Monitorowanie, analiza aktualnych wyników,
- Nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
- Przygotowanie raportów niezbędnych do analizy,
- Współpraca z innymi działami - szkoleń oraz HR,
- Współpraca z klientem zewnętrznym.
Pasujemy do siebie, jeśli:
- lubisz i potrafisz dzielić się wiedzą i swoim doświadczeniem,
- potrafisz motywować innych do działania,
- znasz techniki sprzedażowe oraz podstawowe wskaźniki,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- potrafisz obsługiwać narzędzia typu Excel na poziomie średnio zaawansowanym,
- posiadasz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne oraz komunikatywność.
Co możemy Ci zaoferować?
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus premie za realizację celów,
- Profesjonalne wdrożenie do nowej roli,
- Szeroki wachlarz benefitów, takich jak karta multisport, ubezpieczenie, pakiet medyczny Luxmed,
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- Praca w przyjaznej atmosferze,
- Szkolenia wewnętrzne,
- Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon.