Firma GEERS Dobry Słuch jest liderem w branży doboru aparatów słuchowych obecny na polskim rynku od 1992 roku. Jesteśmy jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm na tym rynku.
Poszukujemy ludzi z pasją, zaangażowanych oraz wytrwale dążących do wyznaczonych celów. Cenimy profesjonalną obsługę naszych Klientów, aby nasza firma wyróżniała się na tle konkurencji.
Kierownik oddziału- sprzedawca to.... osoba samodzielnie prowadząca salon protetyki słuchu, aktywnie uczestnicząca w kompleksowej obsłudze Klienta oraz w procesie badania słuchu, doboru aparatów słuchowych i innych urządzeń, indywidualne doradztwo, realizująca założone budżety sprzedaży swojego oddziału, reprezentująca firmę na zewnątrz przed innymi instytucjami, współpracująca z Menadżerem Regionalnym.
Jeśli jesteś osobą..... aktywną, odpowiedzialną, posiadasz predyspozycje do pracy z Klientami (głównie starszymi), dodatkowo jeśli posiadasz doświadczenie handlowe na podobnym stanowisku oraz chcesz zdobyć dyplom z zakresu protetyki słuchu i uczestniczyć w szkoleniach organizowanych w siedzibie firmy i naszych oddziałach,
wówczas możemy Ci ZAOFEROWAĆ:
- Interesującą pracę w zespole w nowoczesnej firmie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca od pon. do pt.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od indywidualnych wyników sprzedaży
- Rozbudowany system socjalny: m.in. dofinansowanie do kart sportowych, kolonii, przedszkoli
- Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Grupowego
- Opieka Medyczna
- Specjalistyczne szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz możliwość zdobycia zawodu protetyka słuchu
- Uczestnictwo w spotkaniach regionalnych wraz z innymi kierownikami oraz wyjazdy integracyjne
- Zakwaterowanie i zwrot kosztów podróży podczas organizowanych szkoleń
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem w temacie e-maila wpisując nr referencyjny. Więcej na naszej stronie www.geers.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.