Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)

Teamquest Warszawa

Elastyczne godziny pracy

Opieka lekarska

Super Atmosfera

Umowa o pracę

Szkolenia

Naszym klientem jest warszawska firma z branży IT/Telco, ze wschodniej części miasta, specjalizująca się w obsłudzie klientów zewnętrznych, współpracująca zarazem z topowymi markami. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)


Obowiązki:

  • Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
  • Przyjazna współpraca z klientem,
  • Wspieranie rozwoju systemów,
  • Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.

Wymagania:

  • Minimum 2 letnie Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center
  • Dobra znajomość CIC - Customer Interaction Center firmy Genesys/Interactive Intelligence i doświadczenie w pracy z tym systemem
  • Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer).
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
  • Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
  • Gotowość do sporadycznego pełnienia dyżurów ('bycia pod telefonem") w razie krytycznych zgłoszeń
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
  • Umiejętności pracy w zespole projektowym.

Dodatkowe atuty:

  • Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Premię kwartalną
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów, bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
  • Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
  • Możliwość rozwoju i awansu,
  • Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
  • Elastyczne godziny pracy.

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)

Jaka oferta pracy na stanowisku: Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence) w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Teamquest lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence) Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence), praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Teamquest praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.