Rodzaj pracy: Praca stała
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko: Sprzedawca- doradca Klienta w butiku
Zadania:
- profesjonalna obsługa klientów oraz doradztwo w sprzedaży według standardów firmy,
- dbanie o ekspozycję i wizerunek sklepu
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
- komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy - terminowość,
wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + premie,
- zniżki na produkty,
- możliwość rozwoju u lidera branży obuwniczej
- niezbędne narzędzia pracy,
- miejsce pracy: CH Galeria Mokotów lub DESIGNER OUTLET Piaseczno
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570