W Cyclad współpracujemy z najlepszymi międzynarodowymi firmami technologicznymi, aby zwiększyć ich potencjał w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań, które kształtują świat przyszłości.
Obecnie powiększamy zespół w Katowicach, który odpowiada za kompleksową współpracę oraz wsparcie naszych klientów.
Chcemy abyś sta/ł-a się częścią tej ekscytującej inicjatywy.
Poszukujemy osób, dla których główny cel jest rozwiązywanie problemów biznesowych I zgłoszeń serwisowych aby utrzymać zadowolenie klienta. Jest to świetna okazja, by móc pracować w międzynarodowej organizacji oraz zdobywać cenne doświadczenie.
Informacje o projekcie:
- Branża: IT
- Rodzaj projektu: Service desk
- Lokalizacja: Katowice, centrum
- Harmonogram pracy: praca 24/7, praca na zmiany
- Wymagany język angielski - min. B2+
Zakres projektu:
- Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia zdalnego
- Restrowanie użtkowników z zakresie oprogramowania systemowego
- Wspracie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego
- Określenie odpowiedniego priorytetu zgłoszeń
- Skuteczne rozwiązywanie problemów oraz zapytań
- Czuwanie nad poprawnym przepływem zgłoszeń
- Współpraca z pracownikami poziomu 2 i 3 oraz zespołem programistów w celu rozwiązywania problemów
Wymagania dotyczące kompetencji:
- Doświadczenie na podobnym stanowisko, około 0.5 roku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
- Znajomość budowy sprzętu komputerowego I podstawy elementów konfiguracji
- Doświadczenie w SQL będzie atutem
- Otwartość na pogłębianie wiedzy z zakresu IT
- Otwartość na nowe wyzwania
- Gotowość do pracy zmianowej
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę Multisport
- Kattę na lunch
- Możliwość rozwoju kariery i indywidualnego rozwoju
- Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Wiele imprez towarzyskich