Lubisz pomagać ludziom w rozwiązywaniu ich problemów? Chciałbyś przy tym realizować swoje cele zawodowe i szlifować umiejętności językowe?
Jeśli odpowiedziałeś na te dwa kluczowe pytania TAK to zapraszam Cię do przeczytania tej wiadomości.
Jeśli:
- znasz biegle język niemiecki (min. B2),
- język angielski nie stanowi dla Ciebie wyzwania w podstawowej komunikacji
- posiadasz zdolności komunikacyjne i jesteś osobą, która lubi pomagać innym
To szukamy właśnie kogoś takiego jak TY! :)
Twoim dodatkowym atutem podczas procesu rekrutacyjnego, będzie:
- doświadczenie w podobnej branży lub na podobnym stanowisku
- inne doświadczenie związane z obsługą klienta
Na czym polega praca:
- Wsparcie techniczne klienta w jęz. niemieckim
- Kontakt z klientem i innymi działami głównie poprzez e-mail i chat w jęz. niemieckim
- Odpowiednia weryfikacja i przydział zgłoszeń do odpowiednich grup
- Określanie istotności i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych
- Rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych
Skoro wymagamy to i dajemy w zamian od siebie:
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość zdobycia certyfikatu z metodyki ITIL
- Pracę od poniedziałku do piątku od 8:30 do 16:30
- Możliwość częściowej pracy zdalnej, w określonych sytuacjach
- Wsparcie i pełne szkolenie wprowadzające
- Szansę na zdobycie wartościowego doświadczenia, który pomoże Ci w awansie
Prześlij nam swoje CV -- byśmy mogli się z Tobą skontaktować jak najszybciej.