Specjalista ds. wsparcia technicznego (dział IT) - obsługa klienta z językiem niemieckim

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Zadania na stanowisku:

  • Przyjmowanie zgłoszeń i problemów od klienta w języku niemieckim
  • Obsługa komunikatorów (mail, chat, telefon i pozostałych)
  • Odpowiadanie na zapytania od klientów, za pomocą wyżej wymienionych komunikatorów
  • Bieżąca obsługa komunikatorów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji
  • Znajdywanie i proponowanie rozwiązań związanych z problemem zgłaszanym przez klienta
  • Zrozumienie problemu klienta i zaproponowanie rozwiązania sytuacji problemowej
  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia - tylko uzasadnione przypadki
  • Tworzenie dokumentacji procesowej
  • Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków

Wymagania wobec kandydatów:

  • znajomość języka niemieckiego oraz znajomość języka angielskiego: b2/c1 - warunek konieczny
  • minimum rok doświadczenia w kierunku obsługi klienta (help desk, IT support, itp)
  • swobody w komunikacji (za pomocą maila i telefonu)
  • zdolności do prowadzenia rozmów z klientem francuskojęzycznym
  • dostępności do pracy 5 razy w tygodniu po 8 godzin (praca na pełen etat)
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność
  • otwartości na nowe wyzwania zawodowe

Nasz klient oferuje:

  • Pracę hybrydowa lub stacjonarną, z placówki firmy w Krakowie
  • Elastyczny system pracy (I, II zmiana, praca na nocki lub w weekendy)
  • Możliwość połączenia pracy z nauką i pozostałymi zobowiązaniami
  • Uzyskanie kwalifikacji zawodowych związanych z obsługą klienta
  • Zdobycie doświadczenia w firmie o międzynarodowym charakterze
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansów w strukturach przedsiębiorstwa
  • Umowę o pracę
  • Rozbudowany pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. wsparcia technicznego (dział IT) - obsługa klienta z językiem niemieckim

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. wsparcia technicznego (dział IT) - obsługa klienta z językiem niemieckim w miejscowości: Kraków jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. wsparcia technicznego (dział IT) - obsługa klienta z językiem niemieckim Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. wsparcia technicznego (dział IT) - obsługa klienta z językiem niemieckim, praca w Kraków dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.