Asystentka Zarządu

Loginex Sp. z o.o.

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działająca w sektorze logistyki. Świadczymy usługi transportu i spedycji w całej Europie i na świecie. Działamy obsługując fracht drogowy, kolejowy, morski oraz lotniczy.

Nieustannie rozbudowujemy naszą nowoczesną flotę. Dodatkowo współpracujemy ze starannie dobranymi dostawcami usług przewozowych.

W firmie Loginex wierzymy, że najważniejszym elementem firmy są pracownicy. To ich kompetencje, doświadczenie, zdolność do przewidywania i umiejętność podejmowania trafnych decyzji, wpływają na nieprzerwane zadowolenie klientów i zaufanie, jakim nas obdarzają.

Dołącz do naszego zespołu, by wspólnie celebrować nasze sukcesy.

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Koordynacja spotkań z gośćmi zewnętrznymi oraz współpracownikami,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • Kontrola terminowości sprawozdawczości wewnętrznej,
  • Weryfikacja umów,
  • Tworzenie raportów, zestawień i ich prezentacja,
  • Współpraca z innymi działami firmy, delegowanie zadań,
  • Organizacja podróży służbowych,
  • Działania marketingowo -organizacyjne na rzecz firmy (praca na mediach społecznościowych, koordynacja targów, eventów firmowych oraz inne pokrewne),
  • Zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

Nasze wymagania:

* Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata,
* Znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie,
* Wysoki poziom umiejętności analitycznych i logicznego myślenia,
* Samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i decyzyjność,
* Świetna organizacja pracy, ustalania priorytetów oraz zarządzania czasem własnym i innych,
* Umiejącej pracy pod presją czasu i otoczenia
* Asertywność, rzetelność, dokładność i terminowość
* Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z polskim kapitałem
  • Bezpośrednia współpraca z otwartym Zarządem.
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia - umowa o pracę lub kontrakt B2B.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Dofinansowanie do karty Multi-Sport oraz inne benefity.
  • Przyjazne, profesjonalne i komfortowe środowisko pracy

Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@loginex.pl

Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy w CV dołączyć aktualną zgodę na przetwarzanie danych osobowych:

'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).''



Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Asystentka Zarządu

Jaka oferta pracy na stanowisku: Asystentka Zarządu w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Loginex Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Asystentka Zarządu Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Asystentka Zarządu, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Loginex Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Analityk Finansowy

Warszawa, mazowieckie


Asystent/ka ds. administracji

Warszawa, mazowieckie


Spedytor drogowy

Warszawa, mazowieckie