Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę.
Obecnie dla naszego Klienta zagranicznego z branży automatyzacji i technologii OT/IT szukamy osoby do pracy na stanowisku: Relationship Manager (zdalnie/kontrakt B2B).
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- dbanie o relacje z dotychczasowymi klientami,
- analizę potrzeb klientów w celu przygotowania odpowiedniej oferty produktów/usług,
- aktywne wdrażanie i zarządzanie procesami marketingowymi oraz wydarzeniami w celu zwiększenia możliwości sprzedażowych produktów/usług firmy (m. in. w Social Media: Instagram, Tik Tok etc.),
- ścisłą współpracę z kierownictwem w celu stworzenia atrakcyjnych ofert handlowych produktów/usług stanowiących lepszą jakość i wartość dla klientów firmy,
- aktywne zarządzanie i rozwijanie produktów/usług firmy w celu ich efektywnego wykorzystania i tym samym zwiększenia satysfakcji klientów.
To praca dla Ciebie, jeśli:
- posiadasz min. 4-letnie doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji z klientami,
- potrafisz zarządzać wieloma projektami i klientami w tym samym czasie,
- bardzo dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- cechują Cię: energia w działaniu, silne zdolności komunikacyjne oraz umiejętności interpersonalne,
- potrafisz tworzyć angażujące treści w Social Media (Instagram, Tik Tok, Facebook etc.)
- masz doświadczenie w marketingu/generowaniu leadów - dodatkowy atut.
Co zyskasz pracując na tym stanowisku:
- satysfakcjonujące wynagrodzenie,
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
- pracę w 100% zdalną na podstawie umowy B2B,
- różnorodne szkolenia związane ze stanowiskiem pracy w siedzibie firmy (Dublin, Irlandia).