Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group, jako największe Call Center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!
W związku z startem nowego projektu poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta Infolinii Obsługowej oraz Live Chat.
Do Twoich zadań należeć będzie:
-Odbieranie połączeń przychodzących,
-Obsługa live chat, prowadzenie korespondencji z Klientami,
-Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
-Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych,
-Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
-Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów.
Nasze oczekiwania:
-Umiejętność obsługi komputera,
-Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-Zaangażowanie i chęć do pracy,
-Swoboda w wypowiadaniu się,
-Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
-Komunikatywność,
-Wysoka kultura osobista,
-Mile widziany status studenta zaocznego,
-Dyspozycyjność na 130-160 godzin w miesiącu,
-Dyspozycyjność do pracy od 9 stycznia.
Oferujemy:
-Stałe wynagrodzenie godzinowe - 22,80 brutto,
-Wypłatę 2 razy w miesiącu,
-Atrakcyjny system premiowy,
-Długofalową współpracę,
-Elastyczne godziny pracy
-Praca w godzinach 6.00-22.00 - grafik ustalany indywidualnie,
-Możliwość pracy w weekendy,
-Profesjonalny pakiet wdrożeniowy z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
-Wsparcie na każdym etapie kariery przez doświadczoną kadrę menadżerską,
-Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta,
-Praca w samym centrum Rzeszowa.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj, a my udzielimy Ci więcej informacji!