Pierwsza linia wsparcia technicznego (dział IT) - praca z językiem niemiecki

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Zadania na stanowisku:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od klienta niemieckojęzycznego (mail, telefon, chat)
  • Odpowiadanie na zapytania od klientów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
  • Znajdywanie i proponowanie rozwiązań związanych z problemem zgłaszanym przez klienta
  • Zrozumienie problemu klienta
  • Proponowanie adekwatnych do problemu rozwiązań
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Swobody w komunikacji
  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku braku możliwości rozwiązania sytuacji
  • Tworzenie dokumentacji
  • Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków

Wymagania stawiane kandydatom:

  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego: b2/c1
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego: b2/c1
  • minimum rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta
  • swobody do komunikowania się w powyższych językach
  • zdolności do bieżącej obsługi telefonu i maila oraz chatu
  • dostępności do pracy na pełen etat - 40 godzin tygodniowo
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność
  • otwartości na nowe wyzwania zawodowe

Nasz klient oferuje:

  • Pracę hybrydowa lub stacjonarną dla osób mieszkających w Krakowie lub jego okolicach i gotowych na dojazdy do pracy
  • Niestandardowy system pracy (I, II zmiana, praca na nocki lub w weekendy)
  • Możliwość połączenia pracy z nauką
  • Uzyskanie kwalifikacji zawodowych w zakresie obsługi klienta
  • Zdobycie doświadczenia w korporacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy
  • Terminowość w wypłacaniu wynagrodzeń
  • Rozbudowany pakiet dodatków socjalnych: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.



Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Pierwsza linia wsparcia technicznego (dział IT) - praca z językiem niemiecki

Jaka oferta pracy na stanowisku: Pierwsza linia wsparcia technicznego (dział IT) - praca z językiem niemiecki w miejscowości: Łódź jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Pierwsza linia wsparcia technicznego (dział IT) - praca z językiem niemiecki Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Pierwsza linia wsparcia technicznego (dział IT) - praca z językiem niemiecki, praca w Łódź dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.