Pierwsza linia wsparcia w zakresie IT - obsługa klienta międzynarodowego z językiem francuskim

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Obowiązki przyszłego pracownika:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od klienta w języku francuskim
  • Obsługa maila, telefonu, chatu i aplikacji teams
  • Udzielanie pomocy technicznej klientom
  • Udzielanie wsparcia technicznego (zakres: podstawowe zagadnienia z branży IT)
  • Budowanie stałych i pozytywnych relacji służbowych z klientami firmy
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
  • Znajdywanie i proponowanie indywidualnych rozwiązań
  • Tworzenie dokumentacji na potrzeby klienta
  • Przygotowywanie notatek służbowych
  • Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków

Wymagania stawiane kandydatom:

  • język angielskiego, oczekiwany poziom b2/c1
  • język francuskiego, oczekiwany poziom b2/c1
  • Ważne: wymagana znajomość obu wymienionych wyżej języków obcych
  • minimum roczne doświadczenie związane z help deskiem
  • swobody do prowadzenia konwersacji z klientem (mail, telefon, chat)
  • mailowych oraz za pomocą Temas
  • dyspozycyjności do podjęcia pracy na pełen etat
  • możliwość pracy na zmiany (I, II i nocna zmiana)
  • umiejętności zarządzaniem czasem pracy własnej
  • otwartości na nowe wyzwania zawodowe oraz chęci do nauki

Nasz klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w trybie hybrydowym lub stacjonarnym w biurze w Krakowie
  • Elastyczny grafik, który umożliwia na połączenie pracy i nauki
  • Możliwa praca zmianowa, nocna, weekendy (różnorodność zmian)
  • Uzyskanie kwalifikacji zawodowych, związanych z branżą IT oraz obsługą klienta
  • Zdobycie nowych kwalifikacji zawodowych
  • Zdobycie doświadczenia w dziedzinie obsługi klienta w międzynarodowej firmie
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • Rozbudowany pakiet dodatków socjalnych: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np. do okularów czy kursów językowych.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Pierwsza linia wsparcia w zakresie IT - obsługa klienta międzynarodowego z językiem francuskim

Jaka oferta pracy na stanowisku: Pierwsza linia wsparcia w zakresie IT - obsługa klienta międzynarodowego z językiem francuskim w miejscowości: Kraków jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy L.M. Group Poland Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Pierwsza linia wsparcia w zakresie IT - obsługa klienta międzynarodowego z językiem francuskim Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Pierwsza linia wsparcia w zakresie IT - obsługa klienta międzynarodowego z językiem francuskim, praca w Kraków dopasowana do Twoich wymagań.L.M. Group Poland Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.