Jesteśmy Business Support Solution, w skrócie BSS. Powstaliśmy w 2008 roku i jesteśmy polską firmą, zatrudniającą ponad 350 pracowników, w tym wysokiej klasy specjalistów z zakresu: finansów, kadr i płac oraz obsługi procesów biznesowych, posiadających uprawnienia: ACCA, biegłego rewidenta czy doradcy podatkowego. Obecnie świadczymy usługi dla ponad 250 podmiotów z branży produkcyjnej, usługowej oraz handlowej, w tym sieci detalicznych. To oznacza, że jest się u nas od kogo uczyć i jest co robić - zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę, jak i dla tych, którzy są na poziomie eksperta w swojej dziedzinie.
Więcej o nas możesz poczytać na naszych profilach w mediach społecznościowych --- na Facebooku i LinkedIn.
Rekrutacja składać się będzie z następujących etapów:
- Spotkania online z jedną z naszych koleżanek z Działu HR oraz szefem zespołu, do którego aplikujesz
- Informacji zwrotnej o tym jak Ci poszło - i już!
Jeśli, poniższe brzmi dobrze - aplikuj do nas.Masz pytania? Nasza rekruterka - Agnieszka, chętnie na nie odpowie - możesz do niej zadzwonić: 785 800 896.
A może znasz, kto idealnie pasowałby do tej roli? Możesz polecić go nam i dostać za to nagrodę, szczegółu TUTAJ.
Zakres obowiązków:
- Księgowanie faktur kosztowych, towarowych, sprzedażowych, inwestycyjnych i pozostałych dokumentów księgowych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych własnych i leasingowanych, wartości niematerialnych i prawnych oraz naliczanie amortyzacji
- Prowadzenie rejestrów VAT i generowanie JPK_VDEK
- Współpraca z Klientem w zakresie obsługi finansowo -księgowej, w tym wyjaśnianie nieprawidłowości dotyczących przesyłanej dokumentacji
- Wsparcie obsługi audytów zewnętrznych i wewnętrznych oraz kontroli podatkowych
- Udział w automatyzacji procesów w dziale - jesteśmy na etapie, gdy dbamy o to, aby pracować efektywnie i maksymalnie wykorzystywać dostępne narzędzia, liczymy na Twoje pomysły!
Jakich umiejętności i cech oczekujemy od kandydatów?
- Wykształcenia wyższego w zakresie rachunkowości
- 2-3 letniego doświadczenia zawodowego
- Dobrej znajomości programów MS Office, w szczególności MS Excel
- Samodzielności w aktualizacji wiedzy i dzielenia się nią w zespole - oczekujemy, że będziesz na bieżąco - my dajemy Ci źródła wiedzy, od Ciebie oczekujemy ich efektywnego wykorzystania
- Terminowości i rzetelności w realizacji codziennych obowiązków - jeśli to dla Ciebie oczywiste, to idealnie do nas pasujesz
- Znajomości prawa podatkowego i bilansowego, a w przypadku wątpliwości - umiejętności współpracy z osobami, które taką wiedzę posiadają
Zgodnie z naszą ideą 'Dbamy o jakość i długość życia', oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną w Luxmed
- Możliwość udziału w akcjach prozdrowotnych i sportowych np. joga albo zdrowy kręgosłup - Ty wybierasz
- Ubezpieczenie lekowe
- Ubezpieczenie grupowe
A poza tym, możesz liczyć na:
- Przejrzysty proces analizy potencjału i powiązany z nim system premiowy
- Kontakt z robotami, np. Leopoldem, Grażyną i Augustynem (a może nawet wymyślisz imię dla kolejnego!)
- Udział w procesie diagnozowania i wdrażania usprawnień --- a to naprawdę ekscytujący proces!
- Rozwojowe zadania pod okiem doświadczonych kolegów z zespołu
- Nielimitowany dostęp do systemu szkoleń wewnętrznych i wsparcie działu Zarządzania Wiedzą
- Dostęp do systemu kafeteryjnego
- Program poleceń pracowniczych, czyli premie za polecenie nam Pracowników
- Darmowy parking