Omnitel18 - Daj się połączyć!
"Techniczny Support"?, jeśli to hasło brzmi dla Ciebie przerażająco, to się nie martw, bo Twoje podejście do niego może wkrótce się zmienić! Zgłoś się do nas, a zapewnimy Ci szkolenie w miłej i spokojnej atmosferze. Oferujemy bezpośredni kontakt z klientem i kolegami z niemieckiego oddziału, co pozwala na szybką i efektywną naukę języka niemieckiego, a także zapoznanie się z techniką obsługi klienta, która otwiera drzwi do wielu branży.
Mimo, ze należymy do bardzo dużej korporacji, budujemy zupełnie inna atmosferę i kulturę pracy, z którą chętnie podzielimy się również z Tobą!
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie działań między działem technicznym a klientem,
- Przyjmowanie zleceń telefonicznych i mailowych,
- Wysyłanie zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
- Stały kontakt z klientami i technikami,
- Tworzenie i weryfikacja tras techników wykonujących zlecenia,
- Kontrola realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy.
- Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z usług naszych kontrahentów.
Disposition, Pflege und Betreuung von Aufträgen verschiedener Kabelnetzbetreiber
Schnittstelle zwischen Kunden und Mitarbeitern,
Eigenverantwortliches operatives planen der Technikereinsätze
und Technikerbetreuung,
Abstimmung und Überwachung der Termine sowie Kontrolle der Regelarbeitszeit,
Abläufe analysieren, kontrollieren und optimieren,
Enge Zusammenarbeit mit dem Außendienst,
Erfassung, Prüfung und Pflege von Aufträgen,
Wir führen keinen Vertrieb und betreuen ausschließlich aktive Kunden unserer Partner,
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie,
- Umiejętność obsługi podstawowych programów systemu operacyjnego Windows
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- Zaangażowanie w wykonywaną prace oraz myślenie ukierunkowane na rozwiązanie problemu,
- Umiejętność samodzielniej pracy po przejściu podstawowego szkolenia,
- Pełna dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (8-16 i 12-20; minimum 20 godzin w tygodniu + 1 sobota w miesiącu),
Berufserfahrung als Disponent/in wünschenswert aber nicht notwendig,
Grundlegende Kenntnisse in MS-Software Anwendungen,
Verantwortungsbewusstes, eigenständiges und sorgfältiges Arbeiten,
Sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift,
Zuverlässiges und freundliches Auftreten bei Kunden und Kollegen,
Einsatzbereitschaft in einem Schichtsystem (8-16 Uhr u. 12-20 Uhr ; mindestens 20 h in der Woche + 1 Samstag im Monat),
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w przyszłościowej branży,
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premie i paczki świąteczne,
- Coroczna premia na zakończenie roku obrotowego firmy,
- Opieka medyczna w Medicover,
- Karta Multisport,
- Owoce, cola, słodycze, kawa, herbata i woda mineralna w biurze,
Zukunftssicherer Job mit einem Vollzeitvertrag,
Eine Leistungsbezogene und faire Bezahlung, Prämien und Feiertagspakete,
Jährlicher Bonus zum Ende des Geschäftsjahres,
Private medizinische Versorgung.
Multisport-Paket
Frisches Obst, Cola, Süßigkeiten, Kaffee, Tee und Mineralwasser im Büro,
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------