HRlink jest szczecińską firmą technologiczną z branży IT, która w ostatnich latach osiągnęła pozycję w ścisłej czołówce rodzimych dostawców aplikacji typu ATS. Jako jedyny podmiot HRTech z Polski, jesteśmy laureatem prestiżowego rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE 2019, będąc jedną z 50 najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej.
Naszym kluczowym produktem jest HRlink.pl - przyjazny i wygodny w obsłudze system do rekrutacji online.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Udzielanie telefonicznego i mailowego wsparcia klientom biznesowym w trakcie wdrożenia i obsługi systemu informatycznego HRlink.pl
- Bieżące wsparcie oraz szkolenia użytkowników aplikacji
- Budowanie pozytywnych , długofalowych relacji z klientami firmy
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i IT
- Dbanie o wysoką jakości obsługi
- Realizacja projektów wdrożeniowych dla przydzielonych klientów
- Aktywne proponowanie usprawnień i nowych funkcjonalności systemu dla klientów
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Chętnie się uczysz i zdobywasz nową wiedzę angażujesz się i bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania
- Nie skupiasz się na problemie- zawsze szukasz rozwiązań
- Nie chcesz pracować jak automat - obsługę Klienta traktujesz indywidualnie
- Masz smykałkę techniczną
- Jesteś graczem zespołowym
- Orientację na cel masz we krwi
Oferujemy:
- Wynagrodzenie 4000- 5000 zł brutto w ramach umowy o pracę (adekwatnie na B2B)
- Możliwość uzyskania premii
- Realny i bezpośredni wpływ na rozwój firmy poprzez wdrażanie własnych pomysłów/usprawnień
- Narzędzia niezbędne do pracy oraz solidne wsparcie merytoryczne i praktyczne
- Pracę w ścisłym centrum Szczecina
- Współfinansowane benefity, tj. opieka medyczna, karta multisport
- Możliwość jeszcze lepszego poznania branży HR,