Web Application Support Specialist

Teamquest Katowice
Nasz międzynarodowy Klient, z siedzibą we Francji oraz oddziałami między innymi w Warszawie, Nowym Yorku, Hong Kongu, Mauritiusie, Toronto. Firma uznawana jest za lidera w zarządzaniu łańcuchem dostaw, pracująca między innymi dla Coca Cola, Nestle, Johnson & Johnson, Renault, ING i Subway.

Wymagania


Requirements:

  • Fluent written and spoken English
  • Approximately 2-3 years working experience in a Web Application Support environment, specially in Azure .Net environment

Ability to manage Service Level Agreements (SLA) and Operation Level Agreement (OLA)

  • Knowledge of ITSM tools (Jira, TFS, VSTS, ZenDesk, Azure DevOps, etc.)
  • SQL and C#.Net programming knowledge - code debugging
  • Experience with Visual Studio and SQL Server
  • Ability to deal with multiple tasks and work in a dynamic multi-cultural environment.
  • Experience in monitoring tools (Kibana, Azure App Insights , Sentry, site24/7, etc...).

Oferujemy


We offer:

  • Challenge, opportunities to exchange skills within multinational Team
  • Ability to work in an autonomous way and in an environment where your ideas are valued
  • Casual and very friendly atmosphere
  • Competitive salary aligned with experience
  • Training
  • Flexi-time and home office
  • Benefits (covered or co-financed): Health care, Multisport card, Life insurance,
  • French and Polish classes


Responsibilities:

  • Providing immediate assistance on issues triggered by intensive users of companys tools, mainly complex web applications and APIs.
  • Troubleshooting of reported issues and diagnosing bugs and identifying root causes.
  • Providing clear steps to reproduce, providing instructions, supporting developers to understand the nature of the issue to be fixed and evaluating retroactive actions. Providing correct scenarios when needed.
  • Collaborating with end users and other team members, functional analysts and developers to identify and solve issues in the company's internally developed web applications.
  • Providing complete follow up of the reported cases, to have end users well informed about the status and the potential actions to be taken.
  • Monitoring logs and applications outages to actively act on alerts and exceptions, and manage the communication with affected users.

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Web Application Support Specialist

Jaka oferta pracy na stanowisku: Web Application Support Specialist w miejscowości: Katowice jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Teamquest lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Web Application Support Specialist Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Web Application Support Specialist, praca w Katowice dopasowana do Twoich wymagań.Teamquest praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Informacje o pracodawcy


Teamquest


Praca Web Application Support Specialist, Katowice

Oferta jest ważna jeszcze 16 dni

Ogłoszenia Pracodawcy

Podobne ogłoszenia


Mid/Senior NodeJS Developer

Katowice, śląskie


Fullstack PHP Developer

Katowice, śląskie


Senior React Native

Katowice, śląskie