CAVATINA GW Sp. z o.o. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w realizacji projektów nieruchomościowych. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Realizacje Cavatina GW zlokalizowane są w siedmiu kluczowych z punktu widzenia rynku biurowego miastach Polski. Nasze budynki to między innymi: kompleks biurowców w Krakowie -- Equal Business Park A, B, C i D, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie, Palio A w Gdańsku. Dołącz do pracowników grupy kapitałowej CAVATINA, jednego z liderów rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.
Opis stanowiska:
- Zarządzanie nieruchomością zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Współpraca z najemcami,
- Wykonywanie budżetów i kontrola kosztów, rozliczanie mediów,
- Kontrola umów najmu, windykacja należności,
- Zapewnienie technicznego utrzymania nieruchomości,
- Współpraca z firmami/wykonawcami zewnętrznymi,
- Organizowanie bieżącej eksploatacji, konserwacji, napraw,
- Przeprowadzenie regularnych kontroli nieruchomości,
- Realizowanie planu przeglądów zgodnie z obowiązującym harmonogramem, DTR urządzeń, potrzebami i przepisami prawa,
- Zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości zgodnie z przepisami prawa,
- Współpraca z innymi działami Spółki głownie w zakresie prowadzonych prac wsparcia technicznego,
- Zlecanie prac, współpraca z dostawcami usług i produktów.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Posiadanie Licencji Zarządcy Nieruchomości -- mile widziane,
- Doświadczenie w utrzymaniu nieruchomości i współpracy z najemcami biurowymi,
- Znajomość przepisów Prawa budowlanego,
- Uprawnienia energetyczne w zakresie dozoru i eksploatacji - jako dodatkowy atut,
- Znajomość przepisów i procedur związanych z procesem inwestycyjnym i pracami budowlanymi,
- Znajomość MS Office oraz AutoCAD,
- Dobra organizacja pracy,
- Zdolność do rozwiązywania problemów.
Benefity dla pracowników:
- karta Multisport dla pracownika i jego rodziny
- pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny
- paczki świąteczne
- udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
- darmowa nauka języków
- imprezy firmowe
- wyjazdy integracyjne
- pyszna kawa
- atrakcyjne i komfortowe biura
Oferujemy:
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora budownictwa biurowego
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
- pakiet benefitów pracowniczych (min. ubezpieczenie medyczne, karta sportowa)
- dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony współpracowników