Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego IT


Elastyczne godziny pracy

Wysoka Pensja

Opieka lekarska

Karta MultiSport

Szkolenia

Umowa B2B

ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu. Od 17 lat świadczymy profesjonalne usługi informatyczne (outsourcing IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT.
ESKOM ma status partnerski HPE, jest Złotym Partnerem Microsoft oraz pracuje na rozwiązaniach oferowanych przez Red Hat, czego potwierdzeniem jest status Red Hat Premier Business Partner. Wdrożyliśmy i przestrzegamy procedur, posiadamy również certyfikaty Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji wg norm PN-EN ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:2013.

Wraz z rozwojem zespołu w Kielcach (okolice Parku Technologicznego) szukamy osób do pierwszej linii wsparcia IT.

Zadania:

  • Wsparcie techniczne użytkowników,
  • Zarządzanie incydentami i problemami w systemie ticketowym,
  • Serwis utrzymaniowy sprzętu (komputery, terminale mobilne, drukarki, monitoring IP, sieci LAN, itp.),
  • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjnych,
  • Uzupełnianie bazy wiedzy oraz dokumentacji technicznej oraz działanie przestrzegając obowiązujących procedur i instrukcji,
  • Przekazywanie zadań, których zakres kompetencyjny wykracza poza pierwszą linię, wsparcia do Zespołu Utrzymania ze stosownym opisem przeprowadzonej wstępnej analizy.

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia jako Helpdesk lub Wsparcie techniczne użytkowników,
  • Wykształcenie informatyczne (lub w trakcie studiów),
  • Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows,
  • Bardzo dobra znajomość Oprogramowania MS Office,
  • Podstawowa znajomość baz danych MSSQL, Active Directory,
  • Znajomość zagadnień infrastruktury sieci LAN/WAN,
  • Znajomość metodyki ITIL,
  • Znajomość pracy w oparciu o system ticketowy,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Długoterminową współpracę,
  • Możliwość certyfikacji w ramach partnerstw technologicznych,
  • Elastyczne formy współpracy: umowa zlecenie, B2B, umowa o pracę,
  • Pracę zmianową (w godzinach 6-14, 14-22, 22-6, od poniedziałku do piątku),
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.


Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego IT

Jaka oferta pracy na stanowisku: Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego IT w miejscowości: Kielce jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy ESKOM IT Sp. z o.o. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego IT Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Młodszy specjalista ds. wsparcia technicznego IT, praca w Kielce dopasowana do Twoich wymagań.ESKOM IT Sp. z o.o. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Podobne ogłoszenia


Audytor / audyt (tylko dla firm)

Kielce, świętokrzyskie


Technik serwisu

Kielce, świętokrzyskie