Gastro House jest zespołem profesjonalnej i wykształconej kadry managerskiej, która zdobywała swoje doświadczenie w restauracjach i hotelach na całym świecie. Jesteśmy ukierunkowani na umacnianie pozycji przedsiębiorcy poprzez efektywne zarządzanie własną kadrą managerską, tworząc, rozwijając i stosując rozwiązania, które dają Tobie niezbędne narzędzia do odniesienia sukcesu. Ponad 10 lat doświadczenia w sektorach gastronomicznym, hotelarskim i nie tylko nauczyło nas dostrzegać różnice w potrzebach małych, średnich i dużych firm oraz uczyniło z nas ekspertów w branży. Kochamy to, co robimy i chcemy abyś i Ty odniósł sukces, wierzymy że Twój biznes to nasz biznes.
NIE CHCEMY BYĆ NAJWIĘKSI ZA TO CHCEMY BYĆ NAJLEPSI!
DOŁĄCZ DO NAS!
Zadania:
- Porządkowanie i przygotowywanie pokoi hotelowych, zgodnie ze standardami obiektu,
- Dbanie o utrzymanie czystości i higieny w pomieszczeniach hotelowych (np. korytarze, sale konferencyjne),
- Utrzymanie w czystości i sprawności sprzętów używanych podczas pracy i w pomieszczeniach roboczych,
- Informowanie o brakach i usterkach.
Wymagania:
- Dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy
- Pozytywne nastawienie i dbałość o dobrą atmosferę w codziennej pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
Oferujemy:
- Dobre i stabilne warunki pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Przyjazną atmosferę w zespole
- Możliwość zakwaterowania
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ?
ZADZWOŃ LUB WYŚLI CV!!