O nas
NBC jest polską firmą funkcjonującą na rynku od 12 lat. Obecnie zatrudniamy ponad 500 specjalistów IT w całej Polsce. Nieustannie rozwijamy się i z każdym kolejnym rokiem robimy krok do przodu. Dzięki konsekwencji i niesamowitemu zespołowi zdobyliśmy uznanie w wielu prestiżowych rankingach, takich jak: Gazele Biznesu, ComputerWorld Top200 i IT@Bank.
Czym się zajmujemy?
Pomagamy klientom z branży finansów, bankowości, mediów i nowych technologii poprzez rozbudowę zespołów deweloperskich, utrzymanie oprogramowania i rozwój systemów.Satysfakcja ludzi, z którymi pracujemy, jest dla nas kluczowa. Dlatego indywidualnie podchodzimy zarówno do swoich partnerów biznesowych, jak i do naszych pracowników. Chcemy zrozumieć Twoje cele oraz plany i pomóc Ci w ich osiągnięciu.
Do nowego projektu w Warszawie poszukujemy specjalisty na stanowisko Help Desk Specjalist
Wyzwania, jakie czekają na Ciebie na w/w stanowisku:
- Świadczenie usług wsparcia dla użytkowników końcowych pierwszej linii
- Monitorowanie centrum obsługi firmy i systemu ticketów zarządzania usługami,
- Przypisywanie atrybutów do ticketów,
- Wysyłanie żądań użytkowników końcowych;
- Obsługa połączeń użytkowników, zapewnianie wsparcia werbalnego, zdalnego i krokowego;
- Przestrzeganie standardowych procedur operacyjnych (SOPS) w celu rozwiązywania zgłoszonych problemów (jeśli istnieją)
- Rozwiązywanie problemów ze stacją roboczą i aplikacjami;
- Wymiana sprzętu teleinformatycznego użytkowników końcowych, oraz konfiguracja sprzętu dla nowych pracowników
- Tworzenie standardowych procedur operacyjnych dla działań wspierających I linii;
Oczekujemy od Ciebie:
- Min 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku;
- Doświadczenia w administrowaniu złożonymi systemami IT, środowiskami rozproszonymi;
- Znajomość produktów i technologii Microsoft, w tym Windows 7, Server 2003 i 2008, Office 2007, Office 2010 oraz Linux / Ubuntu
- Umiejętności obsługi usług teleinformatycznych ITIL, wsparcia pierwszej i drugiej linii: Zarządzanie incydentami i proces realizacji wniosków;
- Znajomość sieci TCP / IP i powiązanych usług
- Wykształcenia wyższe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2
- Posiadania co najmniej jednego z certyfikatów: ITIL Foundation, CCENT, MTA lub dowolny wyższy certyfikat Microsoft w Windows Client albo Windows Server.
Co możesz zyskać?
- Proces rekrutacji - 100% zdalnie;
- Karta MultiSport - żeby zawsze być w formie;
- Opieka medyczna - żeby móc zadbać o zdrowie swoje i bliskich;
- Dostęp do platformy e-learningowej - żeby być na czasie z nowinkami IT (Treehouse)
- Bonus relokacyjny, jeśli potrzebujesz;
- Program poleceń;
- Program przygotowujący do wystąpień publicznych (na meetup'ach i konferencjach)
- Imprezy integracyjne i charytatywne.