I i II linia wsparcia - IT Service Desk

Teamquest Warszawa

Wysoka Pensja

Opieka lekarska

Super Atmosfera

Umowa o pracę

Karta MultiSport

Rozwój Kariery

Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat rozwija unikalne produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od początku działalności i brzmi: „Dążymy do doskonałości". Historia rozpoczęła się od wynalezienia ołówka automatycznego „Ever-Sharp" (zawsze ostre). Od tego czasu regularnie opracowują innowacyjne produkty. Wprowadzili na rynek m.in. pierwsze japońskie telewizory i radia, a także pierwsze na świecie kalkulatory LCD. I to był dopiero początek. Po upływie wieku nadal wprowadzają innowacje dzięki nagradzanym produktom z wielu różnych sektorów, takich jak rozwiązania dokumentowe, usługi zarządzane, rozwiązania wizualne i rozwiązania energetyczne, a także wyposażenie punktów sprzedaży. Obecnie ludzie szukają swojego zespołu na stanowisko: I i II linia wsparcia - IT Service Desk


Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) - nie wymagamy znajomości języka polskiego
  • 1 - 2 lat doświadczenia w środowisku wsparcia technicznego, call center lub help desk
  • 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
  • Dobra znajomość i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z:
    • Active Directory
    • Office365 Business
    • sieciami TCP / IP
    • firewall'ami i switch"ami
    • Group Policy
    • DHCP, DNS
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.: błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
  • Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere Business Endpoint Protection)
  • Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
  • Znajomość najlepszych praktyk ITIL

Cechy kandydata:

  • Doskonała obsługa Klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Interesuje się poznawaniem obecnych / nowych / przyszłych technologii, aby pomóc firmie, klientom, sobie i ich zespołowi
  • Jest w stanie zarządzać własnym czasem i zadaniami / nadać mu priorytety, aby zadania mogły być wykonywane w sposób satysfakcjonujący dla Klienta
  • Elastyczny, entuzjastyczny, pracowity i zaangażowany w karierę w branży IT
  • Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
  • Dobre umiejętności interpersonalne (empatia, zręczność werbalna itp.)
  • Zdolność do szybkiego uczenia się nowych systemów i procesów


Dodatkowe atuty:

  • Certyfikaty techniczne: fundament ITIL, SDI, CompTIA, A +, MSCE a plus

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjna pensja
  • Pakiet świadczeń:
    • opieka medyczna
    • karta Multisport
    • ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do języka angielskiego (250 zł/miesiąc) lub zajęcia w firmie
  • Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
  • Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
  • Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie, seniorskie, III linię wsparcia
  • Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu


Obowiązki:

  • Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii wsparcia dla wszystkich usług IT oraz zapewnienie wstępnej diagnostyki incydentów pierwszego poziomu (incydentów i zgłoszeń) zgodnie z umową SLA
  • Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania, instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
  • Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
  • Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
  • Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można rozszerzyć na szerszy zespół
  • Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w weekendy w zależności od grafiku)

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako I i II linia wsparcia - IT Service Desk

Jaka oferta pracy na stanowisku: I i II linia wsparcia - IT Service Desk w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Teamquest lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako I i II linia wsparcia - IT Service Desk Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko I i II linia wsparcia - IT Service Desk, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Teamquest praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.