Lubisz pomagać ludziom w rozwiązywaniu ich problemów? Chciałbyś przy tym realizować swoje cele zawodowe i szlifować umiejętności językowe?
Dajemy Ci możliwość pracy w międzynarodowej firmie, w której nie ma korpo atmosfery .
Do naszego zespołu szukamy 2 osób na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Jeśli:
- znasz biegle język niemiecki (min. B2),
- język angielski nie stanowi dla Ciebie wyzwania w podstawowej komunikacji
- posiadasz zdolności komunikacyjne i jesteś osobą, która lubi pomagać innym
To szukamy właśnie kogoś takiego jak TY! :)
Twoim dodatkowym atutem podczas procesu rekrutacyjnego, będzie:
- doświadczenie we wsparciu technicznym, rozwiązywaniu reklamacji itp.
- inne doświadczenie związane z obsługą klienta
Na czym polega praca:
- Wsparcie klienta w jęz. niemieckim
- Kontakt z klientem i innymi działami głównie poprzez e-mail i chat w jęz. niemieckim
- Odpowiednia weryfikacja i przydział zgłoszeń do odpowiednich grup
- Określanie istotności i rozwiązywanie problemów klientów
Skoro wymagamy to i dajemy w zamian od siebie:
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę, a w czasach kryzysu NIE ZWALANIMY naszych pracowników co da Ci poczucie bezpieczeństwa
- Wynagrodzenie do 6000 zł brutto w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności
- Możliwość zdobycia certyfikatu z metodyki ITIL
- Pracę od poniedziałku do piątku od 8:30 do 16:30
- Możliwość częściowej pracy zdalnej, w określonych sytuacjach
- Wsparcie i pełne szkolenie wprowadzające
- Szansę na zdobycie wartościowego doświadczenia, który pomoże Ci w awansie
Prześlij nam swoje CV -- byśmy mogli się z Tobą skontaktować jak najszybciej.