Contact Center Engineer

Teamquest Warszawa

Wysoka Pensja

Opieka lekarska

Super Atmosfera

Karta MultiSport

Umowa B2B

Rozwój Kariery

Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko: Contact Center Engineer


Wymagania:

  • doświadczenie we wdrażaniu, rozwoju i utrzymaniu systemów contact center ((PureConnect a najlepiej na PureCloud/Genesys Cloud)
  • znajomość zagadnień sieci IP (routing, ipsec, firewall, QoS, Jitter
  • znajomość zagadnień VoIP (SIP, WebRTC)
  • znajomość rozwiązań bazodanowych (SQL i inne - proste zapytania, własne procedury składowe)
  • znajomość zagadnień integracji (web serwisy)
  • chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii, umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
  • znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą wielokanałową w contact center (czat, email)
  • doświadczenie w raportowaniu i rozumieniu KPI Contact Center
  • znajomość terminologii contact center


Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie z technologiami AI (boty, dialogflow,ASR)
  • technologie chmurowe (AWS, GCP, AZURE)
  • system CRM (MS Dynamics, Saleforce, Sugar CRM inne)
  • znajomość Genesys CLOUD (PureCloud)
  • zagadnienia customer engagement
  • znajomość zagadnień .NET, WebServices, SSRS.
  • Linux, Windows Server, Zabbix.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • budżet szkoleniowy
  • ubezpieczenie Medicover
  • karta Multisport
  • realna możliwość rozwoju zawodowego


Obowiązki:

  • dobór rozwiązań, przygotowanie koncepcji technicznej uruchomienia (integracja, sieć, development)
  • udział w uruchomieniu, konfiguracja, testy, szkolenia, współpraca z Klientem i zespołami firmy)
  • analiza techniczna, testy nowych rozwiązań, inicjatywa w znalezieniu nowych rozwiązań
  • tworzenie wiki uruchomionego rozwiązania i jego utrzymanie wraz z rozwojem
  • wsparcie przy awariach, nieszablonowych problemach
  • dbanie o jakość dostarczanego rozwiązania i inicjatywa w jego ulepszaniu (EVOLUCJA)
  • inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii, indywidualnym rozwoju

Szukam pracy Warszawa, Szukam pracy Wrocław, Szukam pracy Kraków, Szukam pracy Łódź, Szukam pracy Szczecin, Oferty pracy Gdynia, Ogłoszenia Gdańsk, Szukam pracy Poznań, Ogłoszenia Au Pair Opieka nad dzieckiem, Kalkulator brutto-netto, Wyszukiwarka ofert, kariera medycyna, kariera budownictwo, Praca Administracja biurowa, Branża bankowość, pracuj w call center, Pracuj w energetyka, Pracuj w Handel, oferty pracy fizyczna, Praca na magazynie, Ogłoszenia w marketingu, Kariera Olsztyn, Szukampracy Katowcie, Kariera Bydgoszcz, Praca Białystok

Gdzie szukać pracy jako Contact Center Engineer

Jaka oferta pracy na stanowisku: Contact Center Engineer w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Teamquest lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Contact Center Engineer Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Contact Center Engineer, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.Teamquest praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.