Jeśli również stawiasz zawsze na najlepsze rozwiązania, lubisz pracę z ludźmi i świetnie odnajdujesz się jako lider grupy dołącz do Naszego zespołu jako:: Kierownik Serwisu
Cel stanowiska: Organizacja pracy zespołu serwisowego oraz usprawnienie przepływu informacji między działami.
Do tego zadania szukamy osoby, która:
- ma wykształcenie techniczne
- komunikuje się w j. niemieckim
- ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub koordynowaniu zadań
- potrafi obsługiwać programy takie jak Excel, Word
- potrafi zarządzać informacją oraz organizować pracę własną i innych
Dodatkowe plusy w rekrutacji uzyskasz za: zanajomość j. angielskiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta
Twoim głównym zadaniem natomiast będzie:
- organizacja serwisów i zarządzanie zespołem ( ok. 5 os. )
- przygotowywanie informacji dla klienta o zakresie prac
- współpraca z innymi działami wewnątrz firmy: dział jakości/kontroli, produkcji, handlowym i konstrukcyjnym
- zebranie dokumentacji technicznej oraz raportów poserwisowych od podległych serwisantów
- monitorowanie zgłoszeń przez system SAP
Nagradzamy Twoją pracę poprzez:
- możliwość jej rozpoczęcia między 6:00 a 10:00 -- sam decydujesz
- umową o pracę już od pierwszego dnia
- wysokie wynagrodzenie
- możliwość udziału w szkoleniach branżowych oraz kursach językowych
- kartę multi-sport i prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie urlopu
- codzienny kontakt z j. niemieckim
Więc jeśli jesteś osobą, która jest konsekwentna i systematyczna w realizacji swoich celów i zadań, a ponadto doskonale potrafi radzić sobie w sytuacjach stresowych i nieprzewidzianych to wiedz, że jesteś tym kogo szukamy i dlatego czekamy na Twoje CV wraz z aktualnym numerem telefonu.
Do zobaczenia na rozmowie :-)