Jeśli również stawiasz zawsze na najlepsze rozwiązania, lubisz pracę z ludźmi i świetnie odnajdujesz się jako lider grupy dołącz do Naszego zespołu jako: Kierownik Serwisu
Cel stanowiska: Organizacja pracy zespołu serwisowego oraz usprawnienie przepływu informacji między działami.
Do tego zadania szukamy osoby, która:
-
ma wykształcenie techniczne
-
komunikuje się w j. niemieckim
-
ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub koordynowaniu zadań
-
potrafi obsługiwać programy takie jak Excel, Word
-
potrafi zarządzać informacją oraz organizować pracę własną i innych
Dodatkowe plusy w rekrutacji uzyskasz za:
+ zanajomość j. angielskiego
+ doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta
Twoim głównym zadaniem natomiast będzie:
-
organizacja serwisów i zarządzanie zespołem ( ok. 5 os. )
-
przygotowywanie informacji dla klienta o zakresie prac
-
współpraca z innymi działami wewnątrz firmy: dział jakości/kontroli, produkcji, handlowym i konstrukcyjnym
-
zebranie dokumentacji technicznej oraz raportów poserwisowych od podległych serwisantów
-
Monitorowanie zgłoszeń przez system SAP
Nagradzamy Twoją pracę poprzez:
-
możliwość jej rozpoczęcia między 6:00 a 10:00 -- sam decydujesz
-
umową o pracę już od pierwszego dnia
-
wysokie wynagrodzenie
-
możliwość udziału w szkoleniach branżowych oraz kursach językowych
-
kartę multi-sport i prywatną opiekę medyczną
-
dofinansowanie urlopu
-
codzienny kontakt z j. niemieckim
Więc jeśli jesteś osobą, która jest konsekwentna i systematyczna w realizacji swoich celów i zadań, a ponadto doskonale potrafi radzić sobie w sytuacjach stresowych i nieprzewidzianych to wiedz, że jesteś tym kogo szukamy i dlatego czekamy na Twoje CV wraz z aktualnym numerem telefonu.
Do zobaczenia na rozmowie :-)