Wyszukaj spośród 10206 ofert pracy

Zakończono okres publikacji Ogłoszenia. Masz pytania? Skontaktuj się bezpośrednio z pracodawcą

Specjalista ds. rozwoju wdrażania nowych produktów

Lokalizacja: Lubliniec , śląskie;

W związku z dynamicznym rozwojem, firma Ottimo Systems Sp. z o.o. Sp. k. Lubliniec poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. rozwoju wdrażania nowych produktów


Na polskim rynku działamy nieprzerwanie od 1997r. Przez ten czas zdobyliśmy szerokie doświadczenie w różnych branżach, dzięki któremu możemy naszym Klientom oferować produkty dostosowane do ich aktualnych potrzeb związanych z retuszem i naprawą uszkodzeń na powierzchniach z drewna, tworzyw sztucznych, metalu, kamienia i skóry. Naszą domeną są szkolenia dotyczące napraw, retuszu, odnawiania i zabezpieczania powierzchni. Wypracowany przez lata system napraw i retuszu uszkodzeń pozwala przekazywać zdobytą wiedzę i doświadczenie, a tym samym poszerzać grono zadowolonych Klientów z różnych sektorów rynku.


Zakres obowiązków:
  • projektowanie produktów,
  • ocena wykonalności produktów na podstawie założeń projektowych,
  • opracowanie modeli 3d nowych produktów,
  • weryfikacja produktów w warunkach rzeczywistych,
  • modyfikacja i optymalizacja modeli 3D,
  • integracja komponentów i opracowanie prototypów,
  • obsługa przemysłowej drukarki 3D,
  • współpraca z pozostałymi członkami zespołu badawczego,
  • wykonanie dokumentacji z przeprowadzonych testów na wersji prototypowej produktu,
  • opracowanie dokumentacji produktu,
  • badania prototypów produktów w symulowanych warunkach operacyjnych,
  • opracowanie procesu produkcyjnego dla nowych produktów,
Kwalifikacje:
  • minimalne wykszatłcenie: wyższe I-stopnia na kierunku mechanika, budowa maszyn, o specjalności wdrażanie nowych produktów, lub pokrewne,
  • doświadczenie – minimum 5 lat na podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem badań i wdrażaniem nowych produktów w branży motoryzacyjnej,
  • umiejętność modelowania produktów w programach CAD,
  • umiejętność tworzenia wirtualnej rzeczywistości w celu testowania nowych produkcji w symulowanych warunkach,
  • umiejętność sprawdzania stopnia wykonalności nowoprojektowanych produktów,
  • umiejętność tworzenia plików i modeli do drukarek 3D,
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów i pracy w grupie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
  • umowa o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy
  • udział w ciekawym projekcie
  • miejsce pracy: Lubliniec
Dodatkowe informacje

Stanowisko pracy będzie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Działania 1.2 „Badania, rozwój i innowacje w przedsiębiorstwach” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w oparciu o realizowany projekt pt: „Opracowanie palety preparatów i produktów do napraw i retuszu uszkodzeń na powierzchniach z różnego typu materiałów wraz z dedykowanymi usługami rezultatem prac badawczo-rozwojowych

Kandydaci proszeni są o wysłanie CV na adres: dotacja@ottimo.pl lub dostarczenie CV bezpośrednio do siedziby firmy. Adres: ul. Młyńska 27, 42-700 Lubliniec

Oferta jest ważna jeszcze 140 dni


Gdzie szukać pracy jako Specjalista ds. rozwoju wdrażania nowych produktów

Jaka oferta pracy na stanowisku: Specjalista ds. rozwoju wdrażania nowych produktów w miejscowości: Lubliniec jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy Ottimo Systems Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy. Szukam pracy jako Specjalista ds. rozwoju wdrażania nowych produktów Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Specjalista ds. rozwoju wdrażania nowych produktów, praca w Lubliniec dopasowana do Twoich wymagań.Ottimo Systems Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.

Ogłoszenia na Szukam Pracy

Według najpopularniejszych kategorii