Wyszukaj spośród 8934 ofert pracy

Zakończono okres publikacji Ogłoszenia. Masz pytania? Skontaktuj się bezpośrednio z pracodawcą

Helpdesk IT Specialist/mBank

Lokalizacja: Warszawa , mazowieckie;
Praca Helpdesk IT Specialist/mBank

B2Bnetwork to polski startup specjalizujący się w obszarze Quality Assurance oraz tworzenia oprogramowania. Od 3 lat zarządzamy w całości procesami testowymi u naszych Klientów. Planujemy, wdrażamy oraz audytujemy procesy testowe, przeprowadzamy testy funkcjonalne, niefunkcjonalne oraz zajmujemy się ich automatyzacją. Nasi programiści pracują nad autorskim narzędziem TestFactory, a także tworzą oprogramowanie na projektach u Klientów.

Obecnie dla naszego klienta z branży bankoej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Helpdesk IT Specialist.


Zadania:
  • Przygotowanie desktop-ów i laptop-ów dla użytkowników (instalacja na podstawie wzorcowych konfiguracji).
  • Bieżące utrzymanie sprzętu przekazanego do eksploatacji użytkownikom - naprawy, wymiany gwarancyjne i serwisowe.
  • Utrzymanie i konfiguracja urządzeń mobilnych takich jak tablety i telefony.
  • Zmiany konfiguracji sprzętowej i oprogramowania na zlecenie użytkowników.
  • Pomoc użytkownikom w bieżących problemach (odzyskiwanie plików, dostęp zdalny, uruchamianie systemów).
  • Konfiguracja sprzętu na potrzeby przeprowadzenia szkoleń.
  • Budowa instrukcji dla użytkowników i innych materiałów pomocniczych.
  • Instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych (komputery, monitory, gniazda sieciowe, drukarki, skanery).
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe lub studenci studiów zaocznych, specjalności: informatyka lub pokrewne.
  • Bardzo dobra znajomość systemu Windows 10 i pakietu MS Office O365.
  • Odpowiedzialność, orientacja na cel, analityczne podejście do problemów oraz umiejętność pracy zespole.
  • Cierpliwość i systematyczność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Zdolności manualne w zakresie drobnych napraw sprzętu IT.
  • Doświadczenie w realizacja usług IT w obszarze pierwszej linii wsparcia użytkowników.
  • Dodatkowym atutem będą: Umiejętność zarządzania Intranetem (Sharepoint) w tym: publikacja nowych treści i organizacja istniejących zgodnie z wymaganiami biznesowymi; konfiguracja zarządzania treścią (implementacja procesów, zasady wersjonowania dokumentów), zarządzanie uprawnieniami użytkowników; aktualizacja oprogramowania.
Oferujemy
  • Stały rozwój kwalifikacji zawodowy.
  • Możliwość pracy przy ciekawych projektach z najnowszymi technologiami.
  • Stabilną, długofalową współpracę.
  • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
  • Benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do aktywności sportowej, spotkania i wyjazdy integracyjne.

 

Dodatkowe informacje

OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O PRZESŁANIE APLIKACJI ZAWIERAJĄCEJ CV.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Oferta jest ważna jeszcze 64 dni


Szukasz pracy jako Helpdesk IT Specialist/mBank

Oferta pracy na stanowisku: Helpdesk IT Specialist/mBank w miejscowości: Warszawa jest idealna dla Ciebie? Śmiało Aplikuj! Sprawdź też inne ogłoszenia o pracę z firmy B2B.net S.A. lub zapoznaj się raz jeszcze z ofertą pracy Helpdesk IT Specialist/mBank Możesz także skorzystać ponownie z naszej darmowej wyszukiwarki ofert pracy

Zachęcamy do złożenia Aplikacji na stanowisko Helpdesk IT Specialist/mBank, praca w Warszawa dopasowana do Twoich wymagań.B2B.net S.A. praca. Zobacz także dostepny katalog Stanowisk na Szukampracy.pl, gdzie znajdziesz więcej ogłoszeń o pracę.