Aromatyczna herbata czy dobra kawa smakuje jeszcze lepiej, gdy jest przyrządzona w stylowym kubku. Kolejnym gadżetem, który przydaje się zawsze, jest długopis. Chociaż może wydawać się, że takie produkty to banalny pomysł na prezent, tak naprawdę sprawdza się świetnie w roli gadżetu reklamowego. Dlaczego warto? Jak wybrać kubek, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagającej osoby? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania.
Kubeczki i długopisy – dlaczego warto?
Dobre gadżety firmowe to takie, które wyglądają estetycznie, a do tego przydają się na co dzień. Zarówno klienci, jak i pracownicy lubią dostawać prezenty, jednak takie, które trafiają zapomniane na dno szuflady, nie są dobrym pomysłem. Warto postawić na dodatki i gadżety takie jak kubeczki oraz długopisy. Są to bowiem przedmioty, które przydają się zawsze. Taki prezent dla klienta na pewno będzie kojarzył mu się pozytywnie, co powoduje, że zyskuje także wizerunek firmy. Warto wybierać takie gadżety, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Dzisiaj klienci są otoczeni różnymi reklamami, przez co nie zwracają uwagi na te, które są banalne. Użyteczne gadżety firmowe dobrej jakości to jeden z najlepszych sposobów na to, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
Kubeczki i długopisy reklamowe to dobry pomysł na prezent także dla pracownika. Każdy lubi dostawać podarunki, a pracownik otrzymując przydatny gadżet, na pewno poczuje się doceniony. Możliwość użytkowania firmowego kubka czy długopisu sprawia także, iż pracownik może poczuć się częścią firmy, co wpływa korzystnie na jego samopoczucie i osiągnięcia w miejscu pracy. Chociaż takie prezenty mogą wydawać się nic nieznaczące, tak naprawdę małe gesty doceni każdy pracownik. Długopisy z grawerem przydadzą się także poza pracą, dzięki czemu logo marki stanie się bardziej rozpoznawalne.
Gadżety reklamowe – skojarzenia z marką
Wybierając gadżety reklamowe z logo, trzeba pamiętać, iż powinny one kojarzyć się z marką. Ważne jest nie tylko logo czy grawer, znaczenie ma także kolorystyka. Warto wybrać taką, która może kojarzyć się klientom z marką. Trzeba także pamiętać, że gadżet powinien prezentować się estetycznie. Nikt nie lubi korzystać z przedmiotów, które wyglądają kiczowato. Bardzo ważne jest więc to, aby wybrać taki gadżet, który będzie kojarzył się z marką i nie będzie odstraszał wyglądem. Znaczenie ma także jakość. Zarówno prezent dla klienta biznesowego, jak i podarunek dla pracownika powinien być wykonany solidnie. Jest to szczególnie ważne, jeśli chodzi o kubeczki z logo. Osoba, która używa tego gadżetu do przyrządzenia ciepłego napoju, musi mieć pewność, że kubek został wykonany solidnie, a ryzyko poparzenia jest niewielkie. Warto zadbać o te ważne aspekty, aby budować pozytywny wizerunek marki, która zawsze stawia na wysoką jakość.
Długopisy z grawerem
Kubeczki z logo firmy to nie jedyny przydatny gadżet. Kolejnym dobrym pomysłem okazują się długopisy z grawerem. Oferta jest tak różnorodna, że wybranie długopisu nie powinno być problemem. Oto kilka propozycji:
- Czerń – czerń to klasyka, która sprawdza się zawsze. Kolor czarny kojarzy się także z elegancją i szykownością.
- Biel – kojarzy się z równowagą, ale także z elegancją i prawdą. Biały długopis to gadżet, na który z pewnością warto postawić.
- Czerwień – kojarzy się z siłami witalnymi, odwagą i asertywnością.
- Zieleń – kojarzy się głównie ze spokojem, świeżością i naturą.
Wybierając długopisy z grawerem, warto zwrócić uwagę na kolor. Chociaż nie każdy o tym pamięta, kolory mają wpływ na samopoczucie człowieka. Długopis z logo powinien być ozdobiony barwą, która pasuje do marki, a jednocześnie kojarzy się dobrze i wpływa pozytywnie na myśli człowieka. Oferta gadżetów jest bardzo różnorodna, znajduje się w niej wiele kolorów. Warto zapoznać się z ich symboliką, aby wybrać najlepszy długopis z grawerem.
Ekspert w dziedzinie HR oraz rynku pracy z wieloletnim doświadczeniem. Praca w branży HR pozwoliła na poznanie wielu ciekawych technik rekrutacyjnych. Na blogu udziela porad a także opisuje procesy związane z prowadzeniem rekrutacji bądź też firmy.